جانمایی ۷ محل اسکان موقت زائران کربلا در پایانه کاوه اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: ۷ محل اسکان موقت ویژه زائران کربلا در پایانه کاوه اصفهان جانمایی شده است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه این روزها حال و هوای پایانه کاوه اصفهان رنگ و بوی اربعین به خود گرفته است، اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه مسافربری کاوه محل اعزام زائران کربلا از برخی از استان‌های هم جوار و اتباع امور خارجی کشورهای همسایه است، لذا ۷ محل اسکان موقت برای استراحت و پذیرایی از زائران در پایانه کاوه جانمایی شده است که تا پایان مراسم ویژه اربعین پا برجا است.

وی افزود: همچنین در این راستا نیز نصب بنرهای راهنمای زائر به سه زبان، ایستگاه‌های میز خدمت، پلیس و استقرار پست بانک به منظور تهیه ارز مورد نیاز مصوب ویژه زائران اربعین مستقر شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این پایانه ضمن آئین بدرقه به زائران سفر پیاده روی اربعین که از پایانه‌های مسافربری کاوه به مرزهای ورودی عراق اعزام می‌شوند هدایای فرهنگی شامل دو کتابچه با عنوان «به یاد تو، راهی اربعین» و «یار سلامت در پیاده روی اربعین» اهدا می‌شود که تا کنون ۱۰ هزار جلد کتاب تهیه و بین زائران توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین پنج موکب با مشارکت شرکت‌های مسافربری، بنام موکب‌های سید الشهدا، بین الحرمین یک و دو، حضرت ابوالفضل (ع)،امام رضا (ع) برای پذیرایی از زائران کربلا در محل ورودی سکوهای مسافر پایانه کاوه ایجاد شده است که به صورت صلواتی از مسافران و زائران پذیرایی می‌کند.

توکلی گفت: هر روز شاهد حرکت روز افزون زائران اربعین از پایانه‌ها به‌ویژه پایانه مسافربری کاوه به سمت مرزهای مهران، خسروی، شلمچه و چذابه از مبدا اصفهان هستیم.

به گزارش ایمنا، گفتنی است؛ پایانه مسافربری کاوه با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان و حمایت ستاد اربعین و کمیته حمل‌ونقل، برای ارائه خدمات به زائران پیش‌بینی شده است.

کد خبر 782133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.