مصوبه فرمانداری ویژه شهرستان‌های اردکان و میبد فردا توسط استاندار انجام می‌شود

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: مصوبه فرمانداری ویژه شهرستان‌های اردکان و میبد فردا توسط استاندار محترم به کلیه سازمان‌ها و ادارات استان ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، سعید رستگاری اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته و درخواست برای ارتقای سطح سه فرمانداری به فرمانداری ویژه اولین درخواست استانداری در اردیبهشت امسال برای ارتقای فرمانداری ویژه شهرستان اردکان و دومین درخواست در ماه جاری ارتقای فرمانداری ویژه میبد به تصویب هیئت وزیران رسید.

وی افزود: این دو مصوبه اخیراً توسط آقای دکتر وحیدی وزیر محترم کشور به استان ابلاغ شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری یزد ادامه داد: مصوبه هر دو فرمانداری فردا توسط استاندار محترم به کلیه سازمان‌ها و ادارات استان ابلاغ می‌شود.

رستگاری تصریح کرد: در هفته دولت نیز تابلوی هر دو فرمانداری تعویض و به نام فرمانداری ویژه در هر دو شهرستان تغییر پیدا خواهد کرد.

وی در پایان ضمن تبریک به مردم شریف شهرستان‌های اردکان و میبد اضافه کرد: از مساعدت و حمایت‌های مجدانه آقای فاطمی استاندار و پیگیری‌های نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های میبد و اردکان تقدیر و تشکر می‌نمایم، امید است که این اتفاق موجب بهره‌مندی پیش از پیش مردم عزیز از خدمات دولت باشد.

کد خبر 782025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.