اعزام بیش از ۹۰۰۰ زائر اربعین از استان مرکزی به پایانه‌های مرزی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با شروع طرح سراسری اربعین از ۱۶ مردادماه تاکنون ۹ هزار و ۱۳۳ زائر اربعین از مبدأ استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به پایانه‌های مرزی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، علی امیری با اشاره به آغاز طرح سراسری اربعین از تاریخ ۱۶ مردادماه اظهار کرد: از آغاز اجرای این طرح تا پایان روز گذشته بیست و ششم مرداد ۹ هزار و ۱۳۳ نفر زائر اربعین از پایانه‌های مسافربری استان به مرزهای غرب کشور اعزام شده‌اند.

وی افزود: برای جابجایی این تعداد مسافر از ۳۶۸ دستگاه اتوبوس استفاده شده است. معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: تنها در روز گذشته هزار و ۳۵۲ نفر توسط ۵۵ دستگاه ناوگان اتوبوسی به مرزهای غرب کشور اعزام شدند.

امیری ادامه داد: نرخ بلیت اتوبوس‌های ۲۵ نفره vip برابر با ۸۵۰ هزار تومان، ۳۲ نفره کلاسیک ۶۵۰ هزار تومان و ۴۴ نفره برابر با ۴۸۵ هزار تومان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسافرین در صورتی که در زمان تهیه بلیت تخلفی از سوی شر کت‌های حمل و نقل مشاهده کردند می‌توانند آن را با سامانه ۱۴۱ در میان بگذارند یا به دفتر رسیدگی به شکایات مستقر در پایانه‌های مسافربری مراجعه کنند.

کد خبر 781990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.