پروژه آب‌رسانی روستاهای بابل تسریع یافت

مدیرعامل آبفای مازندران گفت: با تسریع در احداث یک باب مخزن ذخیره دو هزار متر مکعبی، کمبود آب شرب اهالی زرگر شهر و ۲۸ روستای تحت پوشش مجتمع لاله آباد بابل مرتفع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهزاد برارزاده عصر امروز_ شنبه بیست‌وهفتم مرداد_ در بازدید از مجتمع آب‌رسانی لاله آباد شهرستان بابل اظهار کرد: با تسریع در احداث یک باب مخزن ذخیره دو هزار متر مکعبی، کمبود آب شرب اهالی زرگر شهر و ۲۸ روستای تحت پوشش مجتمع لاله آباد بابل مرتفع شد.

وی هدف از ساخت مخزن ذخیره این مجتمع را ایجاد ذخیره مطمئن و افزایش ظرفیت تأمین و توان انتقال آب شرب سالم و پایدار بیان کرد و افزود: برای بهره‌برداری از این مخزن عملیاتی شامل لوله‌گذاری به طول ۳۴۰ متر، خرید و نصب سه دستگاه الکترو موتور و پمپ و نیز اجرای طرح برق انجام شده است.

مدیرعامل آبفای مازندران یادآور شد: برای اتمام و بهره‌برداری از این پروژه عملیاتی شامل تهیه و نصب سه شاخه لوله ۴۰۰ میلی‌متری گالوانیزه، رینگ دو مخزن، احداث اتاقک دیزل ژنراتور، تابلو برق، کلرزنی در دست اجراست.

برارزاده اعتبار پروژه را ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اتمام پروژه و بهره‌برداری از آن کمبود آب بیش از ۷۶۰۰ خانوار زرگر شهر و ۲۸ روستای تحت پوشش مجتمع لاله آباد بابل برطرف می‌شود.

کد خبر 781986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.