رشد ۶۰ درصدی تعداد ماشین‌آلات اعزامی به کربلا نسبت به سال‌های گذشته

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری تعداد ماشین‌آلات سبک و سنگین اعزامی از طرف شهرداری اصفهان به شهر کربلا نسبت به سال گذشته رشد حدود ۶۰ درصدی داشته و تعداد آن‌ها به ۵۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی، سیدمهدی عسگری در نشست رؤسای ستادهای اربعین شهرداری‌های ایران با شهردار کربلا‎ اظهار کرد: در حال حاضر نظافت شهر کربلا وضعیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته دارد.

وی افزود: شهرداری اصفهان تمام تلاش خود را در راستای رسیدگی به وضعیت شهر کربلا و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) به‌کار گرفته است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تاکید کرد: بنرهایی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در راستای افزایش فرهنگ عمومی زائران آماده شده است و از امروز (شنبه بیست‌وهفتم مرداد) و فردا (یکشنبه بیست‌وهشتم مرداد) در سطح شهر کربلا نصب خواهد شد.

عسگری گفت: سطل‌های زباله تحویل موکب‌هایی شده که در محدوده خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان قرار دارد و همزمان با آغاز فعالیت رسمی موکب‌ها (عراقی و ایرانی)، تمام این سطل‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از طرف علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان، هدایایی برای موکب‌های منظم در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هرشب پس از نظافت و رفت‌وروب خیابان‌های حوزه شهرداری اصفهان، عملیات شست‌وشوی آن‌ها نیز انجام می‌شود.

عسگری گفت: در سال جاری تعداد ماشین‌آلات سبک و سنگین اعزامی از طرف شهرداری اصفهان به شهر کربلا نسبت به سال گذشته رشد حدود ۶۰ درصدی داشته و تعداد آن‌ها به ۵۰ دستگاه رسیده است.

رشد ۶۰ درصدی تعداد ماشین‌آلات اعزامی به کربلا نسبت به سال‌های گذشته

افزایش فرهنگ عمومی زائران

حسن محمدعلی‌الشریفی، شهردار کربلا نیز در این دیدار اظهار کرد: شرایط کار در شهر کربلا بسیار سخت است، اما کار در این شهر تفاوت بسیاری با سایر شهرها دارد، زیرا فعالیت در این شهر به معنای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) است.

وی افزود: طی سال‌های گذشته شاهد افزایش فرهنگ عمومی زائران درباره رعایت نظافت بوده‌ایم.

شهردار کربلا با بیان اینکه تعداد زیاد موکب‌ها موجب تولید حجم زباله زیادی می‌شود، تاکید کرد: موکب‌ها علاوه‌بر پذیرایی از زائران، در موضوع نظافت شهر کربلا نیز مشارکت می‌کنند.

رشد ۶۰ درصدی تعداد ماشین‌آلات اعزامی به کربلا نسبت به سال‌های گذشته

کد خبر 781972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.