احداث اولین هتل-کارخانه غرب آسیا در استان یزد

استاندار یزد از تبدیل «کارخانه سعادت نساجان» به اولین و بزرگترین هتل‌کارخانه غرب آسیا خبر داد و گفت: قریب به ۲۰۰ سوئیت، رستوران و مرکز عرضه پوشاک و ارائه خدمات مختلف در این هتل کارخانه ایجاد و به زیرساخت‌های گردشگری یزد افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی از روند مرمت و احیا مجموعه کارخانه سعادت نساجان جهت تبدیل به هتل کارخانه بازدید و در نشستی با حضور نماینده بانک عامل، مسائل مربوط به نقدینگی این پروژه را بررسی کرد.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه مجموعه کارخانه سعادت نساجان به اولین و بزرگترین هتل کارخانه غرب آسیا تبدیل می‌شود، اظهار کرد: ساختار این مجموعه همانند کارخانه بوده اما بر اساس اصول مرمت و بازسازی شکل می‌گیرد.

احداث اولین هتل-کارخانه غرب آسیا در استان یزد

استاندار یزد در ادامه تصریح کرد: همچنین قریب به ۲۰۰ سوئیت، مجموعه رستوران، عرضه پوشاک و ارائه خدمات مختلف در هتل کارخانه سعادت نساجان ایجاد خواهد شد.

فاطمی با اشاره به بازدید شهید رئیسی از مجموعه کارخانه سعادت نساجان یزد، گفت: متأسفانه به دلیل ناترازی بانک‌ها، تسهیلات در نظر گرفته شده برای مرمت و بازسازی این مجموعه در سفر اول رئیس جمهور شهید به استان تا کنون محقق نشده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست بررسی مسائل مربوط به نقدینگی پروژه مرمت و بازسازی کارخانه سعادت نساجان با حضور نماینده بانک عامل، عنوان کرد: بر این اساس در خصوص تأمین مالی پروژه به عنوان مهمترین مسئله پیش روی تکمیل مجموعه تصمیم‌گیری خواهد شد.

احداث اولین هتل-کارخانه غرب آسیا در استان یزد

استاندار یزد در پایان با اظهار امیدواری نسبت به تسریع در اجرای پروژه مرمت و بازسازی کارخانه سعادت نساجان خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت خاص این مجموعه و قرارگیری در کنار برج و باروی قدیمی شهر یزد جذابیت ویژه‌ای در این محل ایجاد و به زیرساخت‌های گردشگری یزد افزوده خواهد شد.

کد خبر 781967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.