پیش بینی آب و هوای چهارمحال و بختیاری در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۲۷ مرداد

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری به تشریح وضعیت آب‌وهوایی این استان در ۲۴ ساعت آینده پرداخت.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: برای هفته جاری به خصوص برای امروز و فردا آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، از چهارشنبه تا پایان هفته افزایش ابر و گاهی وزش بادهای نسبتاً شدید لحظه‌ای با احتمال برخاستن گرد و خاک انتظار می‌رود.

وی افزود: رگبارهای موقتی همراه با رعد و برق برای روزهای چهارشنبه تا جمعه در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود، برای روز چهارشنبه ناپایداری‌ها عمدتاً در جنوب مناطق لردگان و فلارد و طی روز پنجشنبه بارندگی‌ها در مناطق کوهرنگ، غرب اردل خواهند بود اگرچه در سایر نقاط به صورت نقطه‌ای بارش‌هایی پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به وضعیت دمایی استان اضافه کرد: از لحاظ دمایی نوسان دمایی زیادی در دو سه روز آینده انتظار نمی‌رود.

نوروزی ادامه داد: از روز چهارشنبه تا جمعه با کاهش نسبی دما در طی روز انتظار می‌رود و از گرمای هوا کاسته خواهد شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بلداجی با کمینه دما ۱۰ درجه سانتی گراد خنک‌ترین ایستگاه استان و لردگان، آلونی، مالخلیفه و بازفت با بیشینه دما ۴۰ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند، همچنین شهرکرد با کمینه دما ۱۱ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مرکز استان در کشور بود.

نوروزی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای شهرستان کوهرنگ، گفت: برای روز یکشنبه احتمال رگبار خفیف باران در ارتفاعات و منطقه کوهرنگ دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای شهرستان سامان، بیان کرد: در روزهای چهارشنبه تا پنجشنبه برای شهرستان سامان احتمال رگبارهای موقتی وجود دارد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به وضعیت دمایی دو شهرستان کوهرنگ و سامان طی ۲۴ گذشته، ادامه داد: دما کمینه و بیشینه در شهر سامان به ترتیب ۲۰ و ۳۷ و در شهر چلگرد ۱۳ و ۲۴ بوده است.

کد خبر 781928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.