نظارت بر تردد اتوبوس‌ها به سمت مرز انجام می‌شود

استاندار البرز گفت: تردد اتوبوس‌های اعزامی از البرز به مرزهای مهران و خسروی با هدف حفاظت از جان مسافران اربعین و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان و کنترل زمان، توقف‌ها، پیاده و سوار شدن مسافران به صورت هوشمند رصد و پایش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی عصر امروز _شنبه بیست و هفتم مرداد_ در بازدید از دفتر اداره حمل‌ونقل مسافر مستقر در پایانه شهید کلانتری کرج، سامانه سپهتن و نظارت بر اجرای خدمات‌رسانی به زائران حسینی، پایانه مسافربری شهید کلانتری و پروژه تعریض آزادراه کرج_قزوین محدوده مهرویلا تا گلشهر، اظهار کرد: استان البرز در راستای اعزام مسافران اجتماع بزرگ اربعین، معین استان ایلام در مرزهای مهران و خسروی است.

وی افزود: علاوه بر قرارگاه اربعین استان، سامانه پایش و رصد اتوبوس‌های اعزامی نیز راه‌اندازی شده است و تمام رفتار رانندگان و روند حرکت به سمت مقصد مورد نظارت لحظه به لحظه قرار می‌گیرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: روی اتوبوس‌ها سامانه جی پی اس نیز نصب شده است که به طور دقیق می‌توان تمام مسیر را تحت کنترل داشته باشیم، البته این سامانه باید توسعه پیدا کند و از تمام امکانات آن بهره‌برداری شود.

عبداللهی اضافه کرد: این اقدامات با هدف نظارت جدی بر ترددها برای حفاظت از جان و امنیت مردم است تا با توجه به تراکم ترددها، حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.

وی از پروژه تعریض آزادراه کرج_قزوین در محدوده مهرویلا تا گلشهر نیز دیدن کرد و طی گفت‌وگو با پیمانکار مربوطه، خواستار تسریع در روند تکمیل این پروژه و فازهای بعدی آن شد.

کد خبر 781916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.