تردد بیش از ۱۷۲ هزار زائر طی شبانه‌روز گذشته از مرز مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۱۷۲ هزار زائر طی شبانه‌روز گذشته از مرز مهران تردد داشته‌اند گفت: با توجه به گرمای هوا، زائران مدت زمان کمتری را در کشور عراق بمانند و بازگشت خود را مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سردار جمال سلمانی ظهر امروز _شنبه بیست و هفتم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس آماده ارائه خدمات به زائران در مرز مهران است و هم‌اکنون تردد روان است و زائران در کمال سلامت و امنیت به آن سوی مرز هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۶۷ هزار نفر از زائران از طریق مرز مهران به کشور بازگشته‌اند، افزود: توصیه ما به زائران حسینی این است با توجه به گرمی هوا مدت زمان کمتری را در کشور عراق حضور داشته باشند و بازگشت خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اعلام آمادگی پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات به زائران از آن‌ها خواست ضمن همکاری با پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با استراحت کافی خود را به مرز برسانند و از عجله و شتاب حین رانندگی پرهیز کنند تا در کمال سلامت به مقصد برسند.

کد خبر 781915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.