دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره امید فردا ۳۸ رتبه برتر کشوری کسب کردند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از درخشش دانش آموزان کردستانی در چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا با کسب ۳۸ رتبه برتر کشوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، عزت‌الله طیبی‌راد اظهار کرد: دانش آموزان استان کردستان با کسب ۳۸ رتبه برتر کشوری در رشته‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای نمایشی به مرحله نهایی جشنواره فرهنگی هنری امید فردا راه یافتند.

وی افزود: در این جشنواره ۲۴ نفر از دانش‌آموزان دختر استان که در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند در رشته‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای نمایشی و هنرهای دستی و تجسمی به رتبه‌های برتر دست یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: ۱۴ نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوم استان نیز در رشته‌های رسانه و فضای مجازی، هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی و هنرهای آوایی حائز رتبه‌های برتر شدند.

طیبی راد خاطرنشان کرد: مرحله حضوری این جشنواره از هیجدهم تا بیست‌وپنجم شهریور سال جاری به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 781904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.