روند تکمیل تمام پروژه‌های بیمارستانی استان تشریح شود

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی استان از روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان گزارش دقیقی ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی ظهر امروز _شنبه بیست و هفتم مرداد_ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقای زیرساخت‌ها و سرانه‌های بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته است.

وی افزود: با جلسات و بازدیدهای ویژه، درصدد سرعت‌بخشی به روند پروژه‌ها و رفع موانع برآمدیم و اکنون شاهد هستیم که طرح‌های مغفول مانده، مؤثر و مهمی که در استان مورد بی مهری قرار گرفته‌اند، یکی پس از دیگری در حال تکمیل هستند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ضرورت دارد با توجه به جلسات و مصوبات، همچنین پیگیری‌ها و بازدیدهای میدانی، روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی تسریع شود و ایجاد پارکینگ و همراه‌سرا برای مرکز جامع تشخیص و درمان انواع سرطان کشور در استان توسط شهرداری کرج در دستور کار قرار گیرد.

عبداللهی با اشاره به بار سنگین مسئولیت و کمبود امکانات بیمارستان مدنی نسبت به تعداد مراجعان، گفت: باید هرچه سریع‌تر بیمارستان سیدالشهدا در کرج تکمیل شود تا به بیمارستان مدنی کمک کند.

وی گفت: پروژه‌های بخش خصوصی نیز مورد بازدیدهای مستمر قرار می‌گیرد و در هر جلسه نسبت به بررسی روند کار و رفع موانع آن‌ها اقدام می‌کنیم که از جمله این پروژه‌ها، بیمارستان به آفرین در فردیس و خورشید در کرج است.

استاندار البرز افزود: برای راه‌اندازی درمانگاه‌ها، مراکز بهداشت و کلینیک‌ها در استان نیز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و استقبال می‌کنیم.

کد خبر 781892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.