گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی والیبال جزو ۲۰ مربی برتر دنیا هستند

رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما باید چارچوب‌های اخلاقی را رعایت کنیم و دوران بازیکن سالاری تمام شده و بازیکنان نباید برای تیم تصمیم بگیرند و باید به تیم ملی احترام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.

آخرین تمرین تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران امروز _شنبه بیست‌وهفتم مرداد_ در سالن فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

میلاد تقوی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار کرد: رایزنی و پیگیری در این رابطه در حال انجام است. با دو گزینه نهایی خود در این هفته جلسه خواهیم داشت. از آن شش نفری که پیگیری کردیم تقریباً دو نفر به صورت قطعی خارج شدند و با چهار نفر دیگر مذاکرات ادامه دارد. تمام تلاش ما این است همان‌گونه که وعده دادیم تا یک ماه بعد از المپیک سرمربی جدید را انتخاب کنیم. پیش‌تر هم گفتم موضوع عقد قرارداد و مسائل حقوقی آن شاید بیشتر طول بکشد.

وی در مورد گزینه‌های فدراسیون والیبال افزود: مندز نیز جز گزینه‌های ماست. صحبت‌های خوبی نیز با او شده است. قالب کسانی که ما با آنها در حال مذاکره هستیم بین ۲۰ مربی برتر دنیا هستند. اگر بخواهیم از مربیان پایین‌تری استفاده کنیم مربیان ایرانی گزینه‌های بهتری هستند. شرایط اقتصادی مطرح و شرایط نیز سخت است و قول دادیم شرایط را فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین در خصوص حکم صابر کاظمی بیان کرد: صابر کاظمی یکی از بهترین بازیکنان ماست و بحث انضباطی وی فراتر از مسائل فنی است. منطقی است که ما باید چارچوب‌های اخلاقی را رعایت کنیم و دوران بازیکن سالاری تمام شده و آنها نباید برای تیم تصمیم بگیرند بلکه باید به تیم ملی احترام بگذارند. در این عرصه اگر کسی اشتباهی کرد باید پاسخگو باشد. با توجه به اظهار ندامت و برخی از اقدامات عملی که انجام گرفته به احتمال فراوان در مورد وی تجدیدنظر خواهد شد.

تقوی خاطرنشان کرد: محمد موسوی و امیر غفور در کدام اردو دعوت شده‌اند در کدام لیست تیم ملی بودند که به اردو نیامده باشند؟ می‌گویند صابر کاظمی دعوت نشده و ما مستندات ارائه کردیم که مشخص است. از طرفی نیز پائز اعلام کرد من به فلاح احتیاجی ندارم. علی‌اصغر مجرد مصدوم است و قطعاً مدارک پزشکی وی مثل بردیا سعادت در دست بررسی قرار خواهد گرفت و منتظر نتیجه کمیته پزشکی خواهیم ماند. کسانی که اصلاً در لیستی نبودند چطور آنها را محروم کنیم. بعضی‌ها می‌گویند سال گذشته، سال گذشته برای قبل است و ما به آینده نگاه می‌کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 781871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.