نقطه درخشان کابینه، معرفی یک بانوی متعهد و متخصص برای وزارت راه و شهرسازی است

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: قطه درخشان این کابینه، معرفی یک بانوی متعهد و متخصص برای وزارت راه و شهرسازی است که آسانسوری بالا نرفته است، وزارتخانه متبوع خودش را می‌شناسد و پشت سرش دلالان سیاسی نیستند بلکه نام پدر شهیدش است که روزگاری برای حفاظت از این سرزمین به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سارا فلاحی در جلسه علنی صبح امروز _شنبه ۲۷ مرداد_ مجلس شورای اسلامی در موافقت با اصول برنامه دولت چهاردهم گفت: ایران یک تن واحد است و اقوام، ادیان و مذهب گوناگون جان و روح آن هستند و کسی حق ندارد این تن واحد را شرحه شرحه کند.

وی بیان کرد: بنده به عنوان یک ایرانی، کرد، مسلمان و ایلامی اعلام می‌کنم که افتخارمان آن است که خون پاک اقوام و مذاهب گوناگون پای درخت تناور ایران ریخته شده و همه از آن حفاظت کرده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: کابینه پیشنهادی پزشکیان واجد نقاط ضعف و قوت است که نقاط قوت بر ضعف آن تسلط دارد. این کابینه متناسب با شرایط و مطالبه جامعه تعریف شده چرا که جامعه امروز ما از خالص سازی خسته شده و باید اجازه دهیم شاید برای اولین بار کابینه‌ای در آرامش شکل گیرد.

فلاحی ادامه داد: به واسطه هوشمندی رئیس جمهور شاهدیم وی از رقبای خود برای خدمت استفاده کرده و دست یاری به سوی آنان دراز کرده است. امروز جامعه ما خسته است و نباید برای آن خستگی بیشتری ایجاد کنیم.

وی گفت: در کابینه از چپ، راست و میانه روها استفاده شده اما از تندروهای طیف‌های سیاسی استفاده نشده و این یک نقطه قوت است. همچنین از چهره‌های جدید در کابینه استفاده شده و چرخش نخبگان عملیاتی شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نقطه درخشان این کابینه، معرفی یک بانوی متعهد و متخصص برای وزارت راه و شهرسازی است که آسانسوری بالا نرفته است، وزارتخانه متبوع خودش را می‌شناسد و پشت سرش دلالان سیاسی نیستند بلکه نام پدر شهیدش است که روزگاری برای حفاظت از این سرزمین به شهادت رسید و امیدواریم مجلس با رأی اعتماد به وی اثبات کند که برای جمهوری اسلامی، مدیریت مردانه نیست.

فلاحی اظهار کرد: از دیگر نقاط قوت کابینه پیشنهادی چهاردهم آن است که تلاش شده وفاق ملی عملیاتی شود، البته ما از رئیس جمهور انتظار داشتیم از زنان بیشتری در کابینه خود استفاده کند و همچنین از خواهران و برادران اقلیت دینی و اهل سنت استفاده کند اما باید به این نکته توجه کرد که هنوز کابینه تکمیل نشده و نباید قصاص قبل از جنایت کنیم.

وی گفت: از دیگر نقاط قوت کابینه پیشنهادی رئیس جمهور آن است که ساختارشکنی نکرده است. البته انتظاراتی هم از رئیس جمهور و کابینه‌اش داریم از جمله آنکه مسیر فرار نخبگان را ببندند، سیاست خارجی عزتمندانه دنبال شود، تحریم‌ها خنثی شود و تسلیم زیاده خواهی‌ها نشویم.

کد خبر 781835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.