پزشکیان به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست غیر حذفی است

نماینده موافق با برنامه‌های اعلامی دولت در مجلس گفت: پزشکیان به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست غیر حذفی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مهدی فروردین نماینده فیروزآباد امروز _شنبه ۲۷ مرداد_ به عنوان نماینده موافق با برنامه‌های اعلامی دولت توسط مسعود پزشکیان در صحن علنی مجلس و در جریان رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی، اظهار کرد: خیلی خوشبختم امروز از برنامه‌های رئیس جمهوری به عنوان موافق دفاع می‌کنم که به فرمایش مقام معظم رهبری شخصیتی فاضل و مردمی جناب آقای پزشکیان است. عنصر تعاملی ما نباید حذف باشد و باید به سوی جذب رفت.

وی افزود: با بیان اینکه جریان‌های سیاسی داخلی در ۴۰ سال گذشته نتوانستند همدیگر را از عرصه سیاست حذف کنند، گفت: هر کدام در مقاطعی قصد حذف یکدیگر را داشتند، اما پویایی جامعه ایرانی برنامه تاریخی این سرزمین اجازه برخورد حذفی را تاکنون نداده است.

نماینده فیروزآباد در مجلس همچنین بیان کرد: حذف و برخورد حذفی به نزاع سیاسی مداوم، امنیتی شدن و خشونت میز شدن زندگی سیاسی و ناکارآمدی می‌انجامد، پزشکان با شعار با هم دعوا نکنیم و در کنار هم باشیم که در عمل هم نشان داد، بر صندلی ریاست جمهوری نشسته است.

فروردین افزود: می‌توان ضمن وجوه نظارتی مجلس یاری‌گر رئیس جمهور باشیم، پزشکیان رئیس جمهوری صادق، دانشمند، فرزانه و مردمی به قول رهبر انقلاب که در نحوه انتخاب کابینه خود نشان داده است به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست غیر حذفی است. او می‌خواهد سیاست در آغاز راهی قرار گیرد که بشود سیاست‌ورزی به مثابه کنش معطوف به خیر جمعی انجام داد.

کد خبر 781795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.