بهره‌برداری از پروژه‌های ناتمام در پایان دوره ششم مدیریت شهری

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: امید داریم تا پایان این دوره، بتوانیم پروژه‌های ناتمام را به بهره‌برداری برسانیم و پروژه‌های اصلی و مهم را کلنگ‌زنی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، مجید دبیریان صبح امروز _شنبه بیست‌وهفتم مرداد_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث پردیس فرهنگی و توسعه بوستان موضوعی مینیاتوری اظهار کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه اقتصادی هستیم که در سه سال گذشته، یکی از موضوعات حل نشده مدیریت شهری بود که به همت شهردار و معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، مشکلات آن برطرف شد.

وی افزود: اعتقاد ما این است که در شهر امام رضا (ع)، پروژه‌های اقتصادی تنها نباید در حوزه ساختمانی باشد و باید مدل‌های مختلف پروژه‌های مشارکتی را توسعه دهیم که در این راستا اتفاقات خوبی رقم خورده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: این پروژه جزو پروژه‌های شاخص است و در طرح توجیهی و توسعه ارائه شده به شورا، این موضوعات در آن لحاظ شده است، اعتقاد ما این است که پروژه‌های اقتصادی خوب علاوه‌بر اشتغال‌زایی، باید مورد استقبال مردم نیز قرار گیرند.

دبیریان افزود: امید داریم تا پایان این دوره، بتوانیم پروژه‌های ناتمام را به بهره‌برداری برسانیم و پروژه‌های اصلی و مهم را کلنگ‌زنی کنیم.

کد خبر 781715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.