آغاز ماجراجویی خیبر با پیروزی در لیگ‌برتر

روز دوم دیدارهای رقابت‌های هفته نخست لیگ‌برتر فوتبال، شب گذشته پیگیری و پرونده این هفته لیگ‌برتر فوتبال بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نخست لیگ بیست و چهارم در دو روز پنجشنبه و جمعه با برگزاری هشت دیدار برگزار شد. روز دوم دیدارهای رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال -جمعه بیست و ششم مرداد- با پنج دیدار پیگیری شد.

پرسپولیس ۱ _ ذوب آهن ۱

در اولین دیدار لیگ بیست و چهارم دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند که جدال آن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار مجید علیاری در دقیقه اول برای ذوب آهن و محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه ۳+۴۵ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ماجراجویی خیبر با پیروزی در لیگ‌برتر / صدرنشینی سپاهان با گل شکاری

ملوان ۱ _ گل‌گهر سیرجان ۱

در دیگر دیدار هفته اول، دو تیم ملوان و گل‌گهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید. تک گل این دیدار را امید نورافکن در دقیقه ۵۲ برای ملوان به ثمر رساند.

استقلال خوزستان ۰ _ آلومینیوم اراک ۰

در سومین دیدار هفته نخستت دو تیم استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نخستین تساوی بدون گل لیگ در اهواز رقم بخورد.

سپاهان ۳ - چادرملو ۱

تیم‌های سپاهان و چادرملو این هفته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان مورایس تمام شد. گل‌های این دیدار توسط کاوه رضایی در دقیقه ۵۵ با پنالتی، محمد کریمی در دقیقه ۶۸ و رضا شکاری در دقیقه ۱+۹۰ برای سپاهان همچنین محمد پاپی در دقیقه ۶۲ برای چادرملو زده شد.

هوادار ۰ _ خیبر خرم آباد ۱

در یکی از تقابل‌های هفته اول، دو تیم هوادار و خیبر خرم آباد به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود خیبر به پایان رسید. تک گل این دیدار را مهرداد قنبری در دقیقه ۶۸ برای تیم خیبر خرم آباد به ثمر رساند.

نساجی مازندران ۰ _ فولاد خوزستان ۱

در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر دو تیم نساجی و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۶۹ برای تیم فولاد گلزنی کرد.

شمس آذر ۱ _ استقلال ۲

دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال در هفته نخست لیگ به مصاف یکدیگر رفتند که جدال آن‌ها با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان نکونام به پایان رسید. در این دیدار آرمان رمضانی در دقیقه ۵۴ و محمدحسین اسلامی در دقیقه ۴+۹۰ برای استقلال و امیر محمد نسایی در دقیقه ۸۹ برای شمس آذر گلزنی کردند.

مس رفسنجان ۰ - تراکتور ۲

دو تیم مس رفسنجان و تراکتور در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یکدیگر رفتند که جدال آن‌ها با نتیجه دو بر صفر به سود تیم تراکتورسازی به پایان رسید. امیرحسین حسین زاده و تومیسلاو اشترکالی برای تیم تراکتور در این دیدار گلزنی کردند.

جدول لیگ برتر در انتهای هفته نخست:

# تیم بازی برد مساوی باخت گل - / + تفاضل امتیاز
۱

سپاهان

۱ ۱ ۰ ۰ ۳-۱ ۲ ۳
۲

تراکتور

۱ ۱ ۰ ۰ ۲-۰ ۲ ۳
۳

استقلال

۱ ۱ ۰ ۰ ۲-۱ ۱ ۳
۴

خیبر خرم آباد

۱ ۱ ۰ ۰ ۱-۰ ۱ ۳
۵

فولاد

۱ ۱ ۰ ۰ ۱-۰ ۱ ۳
۶

ملوان

۱ ۱ ۰ ۰ ۱-۰ ۱ ۳
۷

پرسپولیس

۱ ۰ ۱ ۰ ۱-۱ ۰ ۱
۸

ذوب آهن

۱ ۰ ۱ ۰ ۱-۱ ۰ ۱
۹

آلومینیوم اراک

۱ ۰ ۱ ۰ ۰-۰ ۰ ۱
۱۰

استقلال خوزستان

۱ ۰ ۱ ۰ ۰-۰ ۰ ۱
۱۱

شمس آذر قزوین

۱ ۰ ۰ ۱ ۱-۲ ۰
۱۲

گل گهرسیرجان

۱ ۰ ۰ ۱ ۰-۱ ۰
۱۳

نساجی مازندران

۱ ۰ ۰ ۱ ۰-۱ ۰
۱۴

هوادار

۱ ۰ ۰ ۱ ۰-۱ ۰
۱۵

چادرملو اردکان

۱ ۰ ۰ ۱ ۱-۳ ۰
۱۶

مس رفسنجان

۱ ۰ ۰ ۱ ۰-۲ ۰
کد خبر 781702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.