سخت است شب قبل از بازی بگویند ۱۰ بازیکن نمی‌توانند باشند

سرمربی مس رفسنجان گفت: نمی‌دانم باید به چه کسی بگویم! اینکه شما اردو برگزار کنی، بازیکن بگیری و ۳۵ روز تمرین کنی و با این روش و سبک و نفرات برنامه‌ریزی کنی و بازی دوستانه انجام دهی، اما شب قبل از بازی بگویند ۱۰ تا از بازیکنان نمی‌توانند باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا شامگاه _جمعه بیست و ششم مرداد_ در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتور تبریز، اظهار کرد: بازی خوب و باکیفیتی بود و هر دو تیم بازی باکیفیتی انجام دادند؛ موقعیت‌های خوبی هم داشتند و بازی جذابی بود؛ اما متأسفانه بازی را واگذار کردیم و یک مقدار هم برایم عجیب است و باید به تراکتور و اسکوچیچ تبریک بگویم.

وی افزود: برای یک مربی سخت است از حدود ۲۳ تا ۲۴ بازیکن فقط ۱۳ تا در اختیار داشته باشد و ۱۰ تا از بازیکنان را اجازه ندهند که بازی کنند؛ نمی‌دانم باید به چه کسی بگویم! اینکه شما اردو برگزار کنی، بازیکن بگیری و ۳۵ روز تمرین کنی و با این روش و سبک و نفرات برنامه‌ریزی کنی و بازی دوستانه انجام دهی، اما شب قبل از بازی بگویند ۱۰ تا از بازیکنان نمی‌توانند باشند.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به شرایط سخت پیش روی مس رفسنجان، از بازیکنان مس که تا دقیقه ۹۰ دویدند، تشکر کرد و گفت: بچه‌ها نیمه دوم را خوب شروع کردند؛ اما تراکتور چهار تا پنج تعویض خوب کرد چون در هفته اول انرژی تازه‌ای به تیم داد؛ ولی من نمی‌توانستم این تغییرات را انجام دهم و مجبور بودم با همان بازیکنان تا لحظه آخر بروم که متأسفانه بازی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: بیشتر از همه باید از بازیکنان خودم معذرت خواهی کنم؛ چون تمام تلاششان را کردند و بعد از کادر و کسانی که دوستان نزدیکم هستند و با آن‌ها مشورت کردم. عذرخواهی می‌کنم. متأسفانه فکر می‌کردم در فوتبال باید پای اصول، امضا و حرفم بایستم ولی اشتباه کردم؛ به آدم‌هایی اعتماد کردم که هرگز نباید اعتماد می‌کردم چون فکر می‌کردم این‌ها آدم‌های بزرگ شهر و شرکت هستند و حرف‌هایشان سندیت دارد و اشتباه کردم.

نویدکیا تصریح کرد: برای خودم متأسفم که چنین انتخابی کردم؛ هر کس دیگری جای من بود، شاید باید الان استعفا می‌داد و می‌رفت دنبال زندگی‌اش و نباید اجازه می‌داد که با آبرویش بازی کنند؛ اما من تعهدی به بازیکنانم دارم و باید تعهداتم را تا لحظه‌ای که توانستم عملی کنم، در خدمت مس هستم. شاید بعداً اتفاقات دیگری برای خودم و باشگاه مس بیفتد.

وی با گلایه از فدراسیون فوتبال، بیان کرد: دلم می‌خواهد از آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی سوال کنم و شخصاً شکایتی از سازمان لیگ دارم. امیدوارم یک نفر جواب من را بدهد، ۴۰ ساعت قبل از بازی پنجره ما باز شد، در آن ساعت هیچکس در فدراسیون نیست و همه خانه هستند، اما فردای آن روز رفتیم؛ کارت ما را چرا صادر نمی‌کنند؟ مدارک ما آماده و پنجره باز است؛ کارت را بدهید.

سرمربی مس رفسنجان با انتقاد از رفتار سازمان لیگ برای عدم صدور کارت بازیکنان، گفت: فکر می‌کنم آدم‌های باسوادی هستند، اما در فوتبال در حد مهدکودک تصمیم می‌گیرند؛ جای تأسف دارد که قوانین ابتدایی را اشتباه می‌روند و واقعاً تصمیمات غیرفوتبالی می‌گیرند.

کد خبر 781687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.