وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی نگاه برنامه محور و شایسته‌سالار دارد

نائب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: صالحی امیری وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارای رویکرد برنامه محور و شایسته‌سالار دارد و در این زمینه موفق خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، امروز_ جمعه، بیست‌وششم مرداد_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سوابق فرهنگی و هنری «صالحی امیری» نقش به‌سزایی در گسترش فرهنگ حفاظت از آثار تاریخی، معرفی ظرفیت‌های گردشگری و رونق صنایع‌دستی دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز ظرفیت‌های گردشگری ایران اسلامی به معرفی در سطح بین‌ المللی نیاز دارد، افزود: باتوجه به سوابق درخشان صالحی امیری در امور فرهنگ، هنر و رسانه، این تجربه می‌تواند نقش مهمی در خلق آثار هنری در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در سطح بین‌ المللی ایفا کند.

نائب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: صالحی امیری بعد از رأی اعتماد از مجلس باید به نگاه برنامه‌محوری در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توجه ویژه داشته باشد و انتصاب مدیران باید بر اساس برنامه‌محوری و شایسته‌سالاری صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نگاه برنامه‌محور و شایسته‌سالار موجب تقویت زیرساخت‌ها و توسعه صنعت گردشگری در کشور می‌شود.

کد خبر 781675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.