برد تراکتور تبریز در رفسنجان

دیدار تیم‌های مس و تراکتور با نتیجه دو بر صفر به سود مشکی‌پوشان تبریز در رفسنجان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مس و تراکتور امروز _جمعه بیست‌وششم مرداد_ در نخستین دیدار فصل بیست‌وچهارم از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این دیدار که با نتیجه دو بر صفر به سود تبریزی‌ها به پایان رسید، با محمدرضا تارخ بود و محمد هاشمی‌نسب، بهمن عبداللهی و مسعود حقیقی به عنوان کمک داور و اسماعیل صفیری به عنوان ناظر حضور داشتند.

مس رفسنجان امروز در حالی به زمین آمده بود که تنها ۱۳ بازیکن در اختیار داشت و به دلیل عدم ثبت قرارداد بازیکنان جدید توسط سازمان لیگ که به گفته مدیرعامل باشگاه مس، به‌خاطر شکایت شیمبا رخ داده بود، نتوانسته بود خریدهای جدید را به زمین بیاورد.

هرچند حسین پورمحمدی از رفع مشکل و باز شدن پنجره فیفا سخن گفته و اعلام کرده بود که برای بازیکنان جدید کارت صادر شده است، اما شاگردان نویدکیا توسط سازمان لیگ اجازه حضور در بازی را پیدا نکردند تا مسی‌ها در اولین دیدار با دست خالی در میدان حاضر شوند.

در سوی دیگر زمین، تراکتور تبریز با سرمربیگری اسکوچیچ که با ستاره‌ها وارد زمین مسابقه شده بود، توانست با به ثمر رساندن گل‌های زودهنگام توسط امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی در دقایق ۱۰ و ۲۸ سه امتیاز این دیدار را دریافت کند و پیروز میدان شود.

به گزارش ایمنا، مس رفسنجان در هفته دوم فصل بیست‌وچهارم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنج‌شنبه یکم شهریور به مصاف فولاد می‌رود و تراکتور تبریز از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه همان روز میزبان پرسپولیس خواهد بود.

کد خبر 781652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.