از پیشنهاد ۲۰ میلیاردی به نویدکیا تا نظر اسکوچیچ در مورد آب و هوای رفسنجان

نشست خبری سرمربیان مس رفسنجان و تراکتور تبریز در آستانه دیدار نارنجی پوشان و سرخپوشان در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور تبریز، بازی اول را فوق العاده سخت و سنگین توصیف و اظهار کرد: تراکتور فوق‌العاده تیم خوبی است؛ سرمربی سابق تیم ملی و نفرات خیلی خوبی را جذب کرده است که نشان می‌دهد تمام عزمشان را جزم کرده‌اند تا سال خوبی را داشته باشند.

وی از فرصت کوتاه تا شروع فصل گلایه کرد و آن را معضل بزرگی دانست که متوجه همه تیم‌ها است و فدراسیون باید به آن توجه کند و افزود: پیش فصل نسبتاً خوبی را شروع کردیم و سعی کردیم بازیکنانی که از لحاظ اقتصادی به تیم ما می‌خورند و از نظر فنی نیز به تیم ما کمک می‌کنند، اضافه کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی و آماده سازی تیم، تصریح کرد: امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم و از نظر جسمانی بازیکنان هر دو تیم به خاطر کمبود وقت، شرایط خوبی داشته باشند تا بازی جذابی را شاهد باشیم. از بازیکنانی که گرفتیم و داشتیم راضی هستم و می‌توانیم سال خیلی خوبی داشته باشیم.

برای جذب محمد منتظر ۲۰ میلیارد پیشنهاد دادند

وی درباره روند نقل و انتقالات تیم مس رفسنجان، گفت: نمی‌توانستیم با تیم‌های بالادستی‌مان رقابت سنگینی در اعداد و ارقام داشته باشیم. من بازیکنانی که گرفتم، دوست داشتم اضافه شوند و کسانی که ماندند، دوست داشتم در تیم باشند؛ اما باید وارد مسابقات شویم و ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

نویدکیا از تلاش برای جذب بازیکن خارجی به تیم خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌کنیم یکی دو بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم اما بیشتر از این از نظر اقتصادی گنجایش نداریم؛ اضافه شدن اعرابی به تیم و پوستر آن از فصل قبل بوده و ارتباطی به این فصل نداشته است.

وی رقم اعلام شده برای جذب منتظر محمد را ۲۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: منتظر محمد بازیکن تیم استقلال است و قرضی نمی‌دهند و فقط قصد فروش دارند. هزینه ۲۰ میلیاردی از ما خواسته بودند که توانش را نداشتیم و منتفی شد.

مصدومیت سعید واسعی در بازی اول مسی‌ها در رفسنجان

سرمربی مس رفسنجان درباره وضعیت بازیکنان مس رفسنجان یادآور شد: فیلم بازی‌های سباستین که سال قبل در لیگ آلبانی قهرمان شده بود، را دیده بودیم و حس کردیم فوتبالیست با کیفیتی است؛ از لحاظ مجوز پیگیر کارهای او هستیم و اگر مشکلی نباشد، از بازی روز جمعه می‌تواند به تیم کمک کند.

وی با بیان اینکه سعید واسعی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در دیدار اول مسی‌ها را همراهی کند، ادامه داد: کریم زاده و اکبری همراه تیم هستند و هرندی و سلمان غفاری از تیم جوانان و نوجوانان به ما اضافه شده‌اند؛ همچنین از علیزاده یکی از دروازه‌بانان تیم که سال قبل اینجا بوده است، خواستیم به تیم کمک کنند.

نویدکیا هم چنین درباره برگزاری تمرینات تیم در تهران یا رفسنجان، آن را وابسته به تصمیم مدیران ارشد باشگاه و شرکت مس دانست.

شرایط آب و هوایی خارج از کنترل ماست

دراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتور تبریز نیز در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، محرم نویدکیا را از مربیان خوب ایران و تیم مس رفسنجان را خوب و قابل احترام توصیف کرد و گفت: یک ماه است که برای آغاز لیگ برتر تمرین می‌کنیم، به بازیکنانم ایمان دارم و برایمان خیلی مهم است که لیگ را با برد شروع کنیم.

وی با اشاره به شرایط سخت آب وهوایی، حضور هواداران در رفسنجان را سخت دانست و از آنان خواست از راه دور سرخپوشان را حمایت کنند و افزود: اینکه چه زمانی، کجا و در چه شرایط آب و هوایی، با چه تیمی بازی کنیم، خارج از کنترل ماست. قرار است بیرون از خانه بازی کنیم و برای این شرایط آماده هستیم.

سرمربی تراکتور تبریز درباره وضعیت محرومان و مصدومان پیش از دیدار با مس رفسنجان، یادآور شد: یکی از بازیکنان مصدومیت جزئی دارد، ولی بقیه بازیکنان در اختیارم هستند و به اندازه کافی بازیکن باکیفیت در تیم حضور دارد.

به گزارش ایمنا، مس رفسنجان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته اول فصل بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه بیست و ششم مرداد در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر 781608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.