عقب‌نشینی در برابر دشمنان در عرصه‌های فرهنگی غیرقابل قبول است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: هرگونه عقب‌نشینی در برابر دشمنان در عرصه‌های فرهنگی غیرقابل قبول است و باید صبر و استقامت کنیم چرا که هدف دشمنان سست و بی‌انگیزه کردن ما در برابر این شرایط است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه بیست‌وششم مرداد_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه با توجه به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: از کل اسرای دو طرف در زمان دفاع مقدس حدود ۶۷ درصد اسرایی که دستگیر شده بودند، عراقی بودند.

وی با بیان اینکه ۴۳ هزارنفر در زندان‌های بعثی عراق اسیر بودند که تنها ۲۳ هزار نفر را به صلیب سرخ اعلام کرده بودند، افزود: آزادگان در زندان‌های رژیم بعث عراق آزاده واقعی بودند و با صبر و تحمل برای کشور افتخارآفرینی کردند و با استقامت خود سبب نصرت الهی شدند و تا آخر در جبهه انقلاب مقاومت کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: وقتی بین دو کشور جنگی رخ می‌دهد علاوه بر ابعاد نظامی و سخت این جنگ دارای ابعادی نرم بوده و دشمنان امروز سعی دارند از نظر جنگ روانی و جنگ نرم ما را شکست دهند.

قریشی ادامه داد: دشمنان سعی داشتند ترس و واهمه را از رویارویی با رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی بر کشور ما غالب کنند اما امام خمینی (ره) این تابو را شکستند و نظام اسلامی بیش از چهار دهه است که در برابر آنان ایستاده است.

وی تصریح کرد: امروزه ناوهای هواپیمابر آمریکا زمانی که همه را از آن می‌ترساندند امروز از ترس یمن در آن محدوده تردد نمی‌کند.

قریشی عنوان کرد: امروز در کشور ما برخی افراد اگر فرهنگ غربی را قبول می‌کنند در نتیجه جنگ نرم است که جها ن غرب فرهنگ غربی را مدرن و پیشرفته نشان می‌دهند و ما نباید از این میدان فرار کنیم و باید در میدان بوده و جهاد تبیین کنیم.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: هرگونه عقب‌نشینی در برابر دشمنان در عرصه‌های فرهنگی غیرقابل قبول است و باید صبر و استقامت کنیم چرا که هدف دشمنان سست و بی‌انگیزه کردن ما در برابر این شرایط است.

کد خبر 781606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.