افتخارآفرینی‌های ورزشکاران ایرانی در المپیک برای ما مسرت‌آمیز بود

امام جمعه سمیرم گفت: در المپیک امسال اتفاقات خوبی رقم خورد و ورزشکاران کشورمان ۱۲ مدال رنگی آوردند که آمارهای خوبی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه بیست‌وششم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب وزرایی را معرفی کرد که در بین تحلیلگران سیاسی کشورمان بعضاً نقاط قوت و ضعفی دارد؛ نکته‌ای که ما باید بیان کنیم این است که از نگاه ملی رئیس جمهور منتخب تشکر کنیم که نگاه حزبی نداشتند.

وی افزود: بعضی از وزرا از دولت شهید رئیسی انتخاب، بعضی وزرا از دولت‌های قبل و بعضی‌ها تازه کار هستند که مجلس دوازدهم در حال بررسی رأی اعتمادشان است.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: وزرایی که رأی اعتماد گرفتند، با قوت کارشان را شروع کنند تا بتوانند همین مسیر که خدمت به مردم است را با قوت و سرعت ادامه دهند که خدمات شهید رئیسی زمین نماند و نتیجه دهد.

وی عنوان کرد: وظیفه خودمان دانستیم از این تریبون برای انتخاب وزرا از رئیس جمهور تشکر کنیم و از نماینده شهرستان بخواهیم با دقت وزرا را بررسی کنند و رأی اعتماد بدهد، چرا که اگر وزیر خلاف عمل کرد گناهش گردن نمایندگان است.

دیانی خاطرنشان کرد: نماینده باید بدون توجه به جناح سیاسی محکم بایستند و اگر وزیری صلاحیت خدمت به مردم ندارد، با قوت رد کنند و اگر صلاحیت خدمت دارد با قوت رأی دهند.

وی با اشاره به برگزاری المپیک اضافه کرد: در المپیک امسال اتفاقات خوبی رقم خورد و ورزشکاران کشورمان ۱۲ مدال رنگی آوردند که آمارهای خوبی نشان داد و جمعیت ۸۵ میلیون نفری کشورمان معادل ۲۲۰ میلیون نفر از کشورهای دیگر مدال آوردند و بسیار برای ما مسرت‌آمیز است.

امام جمعه سمیرم اذعان کرد: این‌ها نشانه خوبی است که تفکر مکتب غرب خود را در نابودی می‌بیند، وقتی ترویج شهوت‌گرایی و بی‌وطنی می‌کنند و به مدال‌آورانی که وطن ندارند، افتخار می‌کنند و به همجنس‌بازی افتخار می‌کنند و وقتی در المپیک آن را ترویج می‌دهند، مردم دنیا جلویشان می‌ایستند و ورزشکار محجبه ما با حجاب روی سکو می‌ایستد و افتخار می‌کند، پای وطن خود می‌ایستد و آرمان وطن‌پرستانه خود را زنده نگه می‌دارند، این برای ما و بقیه کشورها که جلوی غرب می‌ایستند باعث افتخار است.

وی افزود: این افتخارات خودش را در المپیک نشان داد و باید از خواهران و برادران عزیز تشکر کرد که هم مدال آوردند و هم جلوی مکتب غرب ایستادند.

دیانی در پایان با تشکر از خیرین و سالروز ورود آزادگان این روز را به آزادگان به کشور که در بند اسارت عراق بودند و اسارت را تحمل کردند تبریک گفت.

کد خبر 781570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.