انتقام سخت از رژیم صهیونیستی باعث افزایش اقتدار ایران اسلامی می‌شود

امام جمعه موقت چادگان گفت: در پی ترور شهید هنیه در تهران مردم و مسئولان ما خواستار برخورد قاطع با رژیم غاصب صهیونیستی هستند که از پیامدهای مهم آن افزایش اقتدار جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا ابراهیمی ظهر امروز _جمعه بیست‌وششم مرداد_ اظهار کرد: در پی شهادت اسماعیل هنیه در تهران مردم و مسئولان ما خواستار برخورد قاطع با رژیم صهیونیستی هستند که پیامدهای مهمی به‌دنبال دارد.

وی افزود: یکی از پیامدهای انتقام، امید به آینده است و یکی از شاخصه‌های سیاسی افزایش امید به آینده همین اقتدار کشور است که از افتخارات ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت چادگان بیان کرد: در زمانه‌ای بیگانگان به کشورمان حمله می‌کردند و قسمتی از ایران جدا می‌شدکه باعث ناامیدی در مردم می‌شد، اما زمانی در انقلاب اسلامی جوانانمان در طی هشت سال از میهن دفاع کردند، که باعث افزایش روحیه و امید به آینده شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در طی هشت سال دفاع مقدس اقتدار جمهوری اسلامی افزایش یافت و امروز هم در مردم خواستار انتقام از رژیم غاصب هستند، مانند زمانی که بعد از ترور شهید سلیمانی انتقام گرفته شد.

وی اضافه کرد: این امر به افزایش نفوذ سیاسی ایران می‌انجامد و هر چقدر نفوذ سیاسی ایران در بین کشورهای منطقه بیشتر شود، نشان‌دهنده امید به آینده است و زمانی که مردم ببینند ایران روابط خوبی با کشورهای همسایه و سایر کشورها دارد امیدوارتر خواهند شد.

امام جمعه موقت چادگان گفت: همچنین همگرایی بین مسئولان هم باعث افزایش سطح امید در میان مردم است و آنچه که مهم است، بالا رفتن اقتدار ایران و امید به آینده و در پی آن احساس امنیت است.

ابراهیمی با اشاره به قطعی برق گفت: همه ما موظف به صرفه‌جویی در مصرف برق هستیم که کمکی به کشور داشته باشیم و در مناطقی مثل منطقه فریدن قطعی برق کشاورزی را شاهد هستیم که باعث خسارت به محصولات کشاورزی است.

وی ادامه داد: کشاورزان در این چهار ماه از سال به برق نیاز دارد که در پی قطعی‌های مکرر دچار خسارت می‌شوند و به دلیل کمبود آب مجبور به رها کردن محصولات خود شده‌اند و باید توجه کرد که برخی از زمین‌های کشاورزی به صورت شراکتی است که در پی مشکلات برق و آب به مشکلات بیشتر و ضرر می‌رسند.

امام جمعه موقت چادگان تاکید کرد: از مسئولان تقاضا دارم که همچون همیشه از کشاورزان شهرستان چادگان حمایت کنند که قطعی برق کم‌تر شود، کشاورزان منطقه و مردم شهرستان ما مردمی ولایی و مذهبی هستند که مشارکت ۹۳ درصدی مردم چادگان در انتخابات گویای این امر است.

ابراهیمی افزود: کشاورزان ما در عین مشارکت مطالباتی دارند که برآورده نشده و نیاز به حمایت حداکثری دارند و از تمام مسئولان شهرستانی که در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی در تلاش هستند کمال تشکر را دارم و امید است این مشکل را برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده روز جهانی مساجد است که از تمامی کسانی که در مساجد فعالیت دارند هیأت امنا، کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج و خادمین مساجد شهر چادگان تشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت چادگان تصریح کرد: ما نیاز داریم مساجد همیشه به‌روزرسانی و به امکاناتی برای جوانان و نوجوانان مجهز شوند، همان‌طور که پنجاه سال قبل شهید بهشتی در هامبورگ آلمان مسجدی تأسیس کرد که سالن ورزشی و سایر امکانات متنوع را دارا بود.

ابراهیمی بیان کرد: این امر نشان می‌دهد که مساجد باید در کنار امور عبادی جایگاهی برای جذب کودکان، نوجوانان و جوانان داشته باشد تا افراد بیشتری جذب مساجد شوند.

کد خبر 781568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.