مسئولان خدمت‌گزاری به مردم را فراموش نکنند

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسئولان باید به میان مردم بروند و به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی، امروز _جمعه بیست‌وششم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج کرد: امروز همگان بر مسئله غزه و فلسطین واقف هستند که چگونه ناجوانمردانه مردم غزه به دست رژیم اسرائیل غاصب به شهادت می‌رسند و در جبهه حق مقابل باطل ایستاده‌اند.

وی افزود: حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم دعا برای رهایی و نجات مردم غزه در برابر ظالمان است که بر اساس آیه قرآن کریم حق در برابر باطل پیروز است.

امام جمعه موقت سنندج به انتخاب کابینه و وزرای رئیس جمهور جدید اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم افراد موفقی برای وزیران رئیس‌جمهور انتخاب شوند که به فکر خدمتگزاری به مردم باشند و طرحی نو ارائه دهند.

ماموستا خالدی با بیان اینکه هر مسئولی که انتخاب می‌شود باید در روز قیامت در برابر مردم پاسخگو باشد، ادامه داد: مسئولان باید به میان مردم بروند و به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت داشتن تقوا و ایمان برای یک فرد مسلمان، گفت: مؤمنان باید همواره به یاد مرگ باشند و خود را برای روز قیامت آماده کنند.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: لازم است جوانان از آسیب‌های فضای مجازی دوری کنند و غرور را کنار گذاشته و به مساجد بیایند و افرادی همچون پیامبر اکرم (ص) را الگوی خود قرار دهند.

ماموستا خالدی تصریح کرد: عفت و پاکدامنی زینت زنان است و بانوان باید مواظب حیا و حجاب و عفاف خود باشند و سیره بانوان بزرگ دین اسلام را در پیش گیرند.

کد خبر 781556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.