ترکیب تراکتور مقابل مس رفسنجان (احتمالی)

تراکتور و مس رفسنجان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، درچارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال دو تیم مس رفسنجان و تراکتور از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پرشورهای تبریزی در این فصل از مسابقات لیگ برتر تیمی پر مهره را در اختیار دارند و به همین دلیل انتظار می‌رود شاهد یک نمایش هجومی از سوی آن‌ها باشیم.

خط دروازه؛ نخستین آزمون بی رو در تبریز

یکی از مهره‌های کلیدی که در این فصل توسط تراکتور به خدمت گرفته شد علیرضا بیرانوند است که پس از کش‌وقوس های فراوان با تیم پایتخت در نهایت به تراکتور پیوست.

به دلیل اینکه بیرانوند یکی از بازیکنان نام آشنا و با تجربه فوتبال ایران است انتظار می‌رود کادرفنی تراکتور نام این بازیکن را در ترکیب اصلی خود برای تقابل با مس رفسنجان قرار دهد.

مدافعان؛ جمع باتجربه‌ها جمع است

یکی از مشکلات تراکتور در فصل گذشته نامتوازن بودن خطوط مختلف بود، اما عملکرد مطلوب آن‌ها در فصل نقل و انتقالات موجب شد تراکتور در لیگ بیست و چهارم هارمونی ویژه‌ای داشته باشد.

تی‌تی‌های تبریزی در خط دفاع نیز بازیکنان مؤثر و باتجربه‌ای را در اختیار دارند و از همین‌رو انتظار می‌رود در جدال امروز این تیم با مس رفسنجان شاهد حضور شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی در خط دفاع میانی باشیم.

همچنین این امکان وجود دارد که دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان مدافع راست و محمد نادری به عنوان مدافع چپ برای تراکتور راهی میدان شوند.

هافبک‌ها؛ تلفیق تکنیک و تجربه

تمام اهالی فوتبال بر این باور هستند که تراکتور در خط میانی بازیکنان باتجربه بسیاری را در اختیار دارد و به همین دلیل می‌تواند هر تیمی را با اما و اگر مواجه کند.

باتوجه به اینکه حریف تراکتور ثابت کرده اصلاً تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌تواند هرتیمی را با چالش روبه‌رو کند به احتمال فراوان خط هافبک تراکتور در این بازی پر مهره خواهد بود.

به طور کلی انتظار می‌رود در جدال امروز تی‌تی‌ها مهدی حسینی، ریکارو آلوز، پوریا پورعلی و امیرحسین حسین‌زاده در خط هافبک پرشورهای تبریزی بازی کنند.

مهاجم؛ پرسپولیسی‌های سابق

باتوجه به اینکه ترکیب تراکتور در تقابل امروز را هجومی در نظر گرفته‌ایم بدون تردید در خط حمله این تیم بازیکنان خوش تکنیک و باتجربه‌ای قرار خواهند گرفت.

به احتمال فراوان مهدی ترابی و مهدی عبدی مهاجمان تیم تبریزی در تقابل با مس رفسنجان خواهند بود.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس رفسنجان:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، مهدی حسینی، ریکادو آلوز، پوریا پورعلی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی ترابی و مهدی عبدی

کد خبر 781534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.