ترکیب استقلال مقابل شمس آذر (احتمالی)

استقلال و شمس آذر قزوین در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جواد نکونام از جمله مربیانی است که تمام اهالی فوتبال با تفکرات دفاعی وی آشنایی دارند، اما نکته جالب توجه این است که نکونام در نقل و انتقالات دست به خرید مهره‌های هجومی زد و به نظر می‌رسد که قصد دارد برای لیگ بیست و چهارم استقلال هجومی را راهی میدان کند.

خط دروازه؛ دوباره استقلال دوباره کاپیتان

بدون تردید در بازی امروز آبی‌پوشان با شمس آذر قزوین سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان در چارچوب دروازه نماینده پایتخت قرار خواهد داشت.
چراکه این بازیکن به دلیل عملکرد مطلوب در فصل‌های گذشته و تجربه کافی تبدیل به یکی از مهره‌های تأثیر گذار استقلال شده است و از همین‌رو بعید به نظر می‌رسد نکونام وی را روی نیمکت قرار دهد.

مدافعان؛ هجومی‌تر از قبل

کادرفنی آبی‌پوشان در نقل و انتقالات برای تقویت دفاع کناری خود رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور را از سپاهان خریداری کرد و به همین دلیل انتظار می‌رود با وجود در اختیار داشتن چنین بازیکنانی کادرفنی استقلال در جدال امروز خود با شمس آذر، نام ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان را در لیست مدافعان میانی قرار دهد و از ابوالفضل جلالی و رامین رضائیان به عنوان مدافع کناری استفاده کند.

هافبک‌ها؛ کمربند میانی محکم

شمس آذر در فصل گذشته نشان داده است تیم دست و پا بسته‌ای نیست و به همین دلیل استقلال برای ارائه نمایش موفق برابر این تیم چاره‌ای به جز محکم بستن کمربند میانی زمین ندارد.
به همین دلیل این امکان وجود دارد که نکونام نام روزبه چشمی، زبیر نیک نفس و آرش رضاوند را به عنوان هافبک در ترکیب اصلی خود قرار دهد.

مهاجم؛ خط حمله آتشین

بدون تردید آبی‌پوشان با هدف کسب سه امتیاز پا به این میدان خواهند گذاشت تا گام اول را محکم برداشته باشند.
به همین دلیل انتظار می‌رود نکونام که در خط حمله بازیکنان اثر گذار بسیاری را در اختیار دارد نام مهرداد محمدی، محمد حسین اسلامی و گوستاوو بلانکو را در خط حمله خود برای جدال با شمس آذر قرار دهد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس آذر:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، رامین رضائیان، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، محمدحسین اسلامی و گوستاوو بلانکو

کد خبر 781521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیدs.s IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    0 0
    جلالی مصدومه،بلانکو هم کارتش صادر نشده؛ الله بختکی ترکیب چیدی.
  • عرشیا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    0 0
    برای برد خوبه
  • آنزان ایذه IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    0 0
    مهرداد محمدی 6 بازی محروم و برانکو هنوز قرارداد نبسته . ای بی‌خبر بکوش تا صاحب خیر شوی