باران مهمان مازندرانی‌ها

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران از بارش باران طی روزهای امروز و فردا در سراسر این استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره وضعیت آب‌وهوایی استان اظهار کرد: امروز جمعه و به ویژه فردا شنبه بیست‌وهفتم مردادماه با کاهش هشت درجه‌ای دما در برخی شهرهای استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شنبه خنک‌ترین روز اوایل هفته آتی خواهد بود، افزود: از شب پنجشنبه با افزایش ناپایداری ابر و افزایش آن در کل استان شاهد بودیم که روزهای جمعه و شنبه رگبارهای باران‌زا را در سراسر مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه هواشناسی استان هشدار سطح نارنگی شماره ۱۵ را اعلام می‌کند، عنوان کرد: مقدار بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل قابل توجه باشد و باعث پرآب شدن موقتی رودخانه‌های استان شود.

اسدی ادامه داد: با توجه به کاهش ۶.۵ تا ۸ درجه دمای هوا طی این دو روز این ناپایداری‌ها تا اواخر شنبه ادامه پیدا کرده و از صبح یکشنبه شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه یکشنبه هفته آتی بارش‌های خفیف و پراکنده در کل استان را شاهد هستیم، گفت: این بارش‌ها قابل توجه نیست و از روز دوشنبه شاهد آسمانی صاف و روند افزایش دما مواجه هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: طی این دو روز دریا مواج و برای شنا و هرگونه فعالیت دریایی مناسب نخواهد بود.

کد خبر 781497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.