احداث تقاطع غیرهمسطح شهید فخری‌زاده به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: کلنگ‌زنی احداث تقاطع غیرهمسطح شهید فخری‌زاده به زودی انجام خواهد شد و این پروژه به‌عنوان یکی از اقدامات شاخص در این منطقه آغاز می‌شود.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری منطقه ۴ به‌عنوان یکی از بزرگترین مناطق دارای سرانه فضای سبز همچون باغ غدیر، جنگل شرق و حاشیه رودخانه زاینده‌رود است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی احداث ۸ کیلومتر از رینگ چهارم در محدوده منطقه ۴ شهرداری اصفهان افزود: یکی از پروژه‌های مهم این منطقه تعریض کیلومتر ۷۱ تا ۷۷ حلقه حفاظتی چهارم شهر اصفهان است که به‌طور جدی در حال پیگیری و اجرای آن است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: کلنگ‌زنی احداث تقاطع غیرهمسطح شهید فخری‌زاده به‌زودی انجام خواهد شد و این پروژه به‌عنوان یکی از اقدامات شاخص در این منطقه آغاز می‌شود.

زمانی با اشاره به توسعه گلوگاه‌های محلی در محله کردآباد و دیگر محلات عنوان کرد: در محله کردآباد اقدامات عمرانی مؤثری همچون آزادسازی اطراف میدان کردآباد و ورودی خیابان شهید رضایی انجام شد.

وی با با اشاره به اقدامات لازم برای مقابله با خشکسالی اضافه کرد: شهرداری منطقه ۴ با هدف حفظ فضای سبز، اقدام به احداث مخازن آب در محله کردآباد کرده، همچنین در سال جاری قرار است مخزنی در باغ غدیر به‌منظور آبیاری فضای سبز احداث شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات زیباسازی این منطقه گفت: نورپردازی پایه‌های پل غدیر تکمیل شده است و به‌زودی نماد شهدای هسته‌ای، انتهای خیابان سلمان فارسی (مشتاق سوم) نصب خواهد شد.

کد خبر 781485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.