اصحاب رسانه و خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان قرار دارند

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان قرار دارید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، محمد رضا مهدوی امروز _پنجشنبه بیست و پنجم مرداد_ در جمع رسانه‌های خراسان جنوبی، با تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای غزه، اظهار کرد: امروز شما اصحاب رسانه و خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان قرار دارید و به پاس تمامی زحمات شبانه‌روزی شما عزیزان در این عرصه و آگاهی بخشی و ایجاد امید در جامعه کمال تشکر را دارم.

وی گفت: نقش خبرنگاران در هدایت، پیشرفت و توسعه جامعه بسیار مؤثر و کلیدی است چراکه بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در جامعه مورد غفلت واقع شده را شما خبرنگاران پیگیری و دنبال می‌کنید تا مسئول مربوطه متوجه این امر شده و کارها اصلاح می‌شود؛ اینجا تنها یک اطلاع‌رسانی ساده انجام ندادید، بلکه در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف باعث گره‌گشایی از کار بسیاری از مردم و نجات جامعه از مشکلات شده‌اید.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی ادامه داد: خبرنگاران در سلامت جامعه، پیشبرد حقوق جامعه و سوق دادن مسئولان به سمت رسالت و هدف آنها بسیار مؤثر هستید، قطعاً شما در پاداش این کارهای خیر و عام‌المنفعه شریک هستید که بایستی قدردان این کار مقدس و مهم خود باشید.

وی افزود: رسالت شما خبرنگاران بسیار خطیر است در گمنامی کار می‌کنید اما اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی انجام می‌دهید؛ امیدوارم خداوند توفیق خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت جامعه را بیش از پیش به همه ما عنایت کند.

مهدوی با بیان اینکه امید یکی از مسائلی است که جامعه را سرزنده نگه می‌دارد و به جامعه و افراد انگیزه و انرژی می‌دهد، گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال و از قبل بارها بر امیدآفرینی در جامعه اشاره و تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه یک رابطه مستقیم میان کار خبرنگاران و امیدآفرینی در جامعه وجود دارد، گفت: لازم است در انعکاس گزارش‌های خود امید آفرینی و بازتاب پیشرفت‌های جامعه را به خوبی بیان کنید و تنها نقاط ضعف و کاستی‌ها بیان نشود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در انعکاس رسانه‌ای و خبری باید واقعیت‌های جامعه بیان شود، کارهای خوب دیده و معرفی شود تا انرژی مثبت و امید در جامعه تزریق شود و باعث ایجاد انگیزه در مسئولان و مدیران و افراد خدمات‌رسان جامعه شود.

وی بر پرهیز از سیاه نمایی در جامعه تاکید کرد و گفت: اقدامات خوب و مثبت در جامعه بسیار انجام شده و همچنین درحال انجام هست که لازم است برای آگاهی همگان این موارد به خوبی منعکس شود و در جهت اصلاح کاستی‌ها و کمبودهای جامعه نیز با اتحاد، هم‌افزایی و امیدآفرینی تلاش کنیم.

مهدوی اظهارکرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید است که در جامعه باعث ایجاد انگیزه و انرژی مثبت می‌شود و در این راستا بسیاری از مشکلات پیگیری و رفع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و نام تمامی شهدای خبرنگار به ویژه شهدای خبرنگار غزه تاکید کرد: اگر امروز مقاومت ملت مظلوم غزه به جهان صادر شده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی آشکار شده و دانشجویان در قلب کشورهای اسلامی به بیداری اسلامی و انسانی رسیدند به واسطه انعکاس درست و تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه است که دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی متحد شدند.

کد خبر 781426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.