رسانه‌ها در تبیین مسائل و امیدآفرینی، نقش عمارگونه دارند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه رسانه‌ها نقش عمارگونه در تبیین امور و مسائل دارند، گفت: رسانه‌ها مراقب باشند به گونه‌ای عمل نکنند که توانایی‌ها دشمن را بزرگ جلوه داده و از ظرفیت‌های خودمان غافل شده و آن را کم جلوه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار حسین زارع کمالی ظهر امروز _پنجشنبه بیست و پنجم مرداد_ در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان یزد که با حضور مسئولان ارشد استان و خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه نقش عمارگونه دارند و در عصر کنونی در راستای جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی نقش اثرگذاری دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در همه عرصه‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمن همچون دوران جنگ و رزمندگان دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی، مردانه ایستادند، افزود: قلم رسانه‌ها باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته شود، این هدفی یکی از اهداف این جشنواره بوده است که باید همه رسانه‌ها به این مسؤلیت فرهنگی خود توجه کنند و جانفشانی خانواده‌های شهدا جانبازان و ایثارگران را مدنظر داشته باشند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: برای اینکه در ثواب شهادت امام حسین و یارانشان شریک شویم این شراکت منوط به آن است که اهداف اباعبدالله را به خوبی دنبال کنیم، اگر می‌خواهید در ثواب شهدا شریک شوید باید بگویید که ای کاش من هم در روز کربلا حاضر بودن و امام حسین و یارانش را یاری می‌کردم، خداوند را شاکر هستیم که معرفت اباعبدالله را در وجود ما نهادینه کرده است.

زارع کمالی تصریح کرد: برای نیل به اهداف عالیه باید توکل، توسل و تبعیت از رهنمودهای الهی گونه امامین انقلاب را سرلوحه کار قرار دهیم و جبهه‌شناسی داشته باشیم، شناخت حق و باطل، شناخت دشمن و نقشه‌های دشمن، شناخت امام، شناخت ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی نیز باید داشته باشیم و دقت داشته باشیم که سرمایه انسانی که در اختیار داریم جوانان هستند، هر کجا به جوانان اعتماد کردیم و کار را به آن‌ها سپردیم و حمایت کردیم نتیجه گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود به رسانه‌ها تذکر دادند که توانایی‌ها دشمن را بزرگ جلوه ندهید و ظرفیت‌های خود را کم جلوه ندهید.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: با همان ایمان و اعتقاد راسخ به اهداف انقلاب و اسلام بود که انقلاب به پیروزی رسید و ما توانستیم در عرصه‌های مختلف در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و امروز حقیقتاً به قله نزدیک هستیم.

کد خبر 781393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.