ثبت‌نام ۷۸ هزار مازندرانی در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت مازندران از ثبت‌نام ۷۸ هزار و ۳۹۸ مازندرانی برای حضور در اربعین حسینی سال‌جاری در سامانه سماح خبر داد.

عباس اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در مازندران با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام شدگان قطعی متقاضیان سفر اربعین سال‌جاری در سامانه سماح اظهار کرد: تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد ۷۸ هزار و ۳۹۸ نفر در سماح ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۴۹ هزار و ۶۶۰ نفر مرد و ۳۰ هزار و ۳۳۰ نفر زن بودند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران طبق این ثبت‌نام متقاضیان اعزام هوایی ۳۱۹۱ نفر و متقاضیان سفر با اتوبوس ۳۸ هزار ۹۳۸ نفر بودند، عنوان کرد: همچنین ۵۷۱ نفر متقاضیان سفر با قطار در سامانه به ثبت رسیده است.

اسماعیلی با بیان اینکه ترافیک اعزام از شانزدهم تا سی‌ویکم مردادماه سال‌جاری تعیین شده، یادآور شد: برای ترافیک بازگشت نیز متقاضیان از سی‌ام مردادماه تا دهم شهریور ماه سال‌جاری به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: با توجه به آمار ثبت‌نامی در این سامانه حدود ۶۵ هزار و ۹۶۴ نفر مرز مهران و ۹ هزار و ۱۷۶ نفر مرز خسروی در برای رفت انتخاب کردند.

این مسئول با اعلام اینکه صبح دیروز چهارشنبه خادمیاران افتخاری مازندرانی در شهر کاظمین حضور یافتند، خاطرنشان کرد: در این آستانه معنوی ۸۰ نفر از خادمین افتخاری سه استان مازندران، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی حضور یافتند.

کد خبر 781379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.