خدمت‌رسانی ۴۵۰ خادم به‌صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین

مدیر اجرایی آستان مقدس خواهر امام رضا (ع) در اصفهان گفت: در سال جاری ۱۷ کانکس لباسشویی در ۱۴ نقطه از مسیر پیاده‌روی اربعین مستقر هستند و حدود ۴۵۰ خادم افتخاری به‌صورت شبانه‌روزی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام محسن صادق زاده، با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات حرم مطهر حضرت زینب (س) اخت‌الرضا (ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: امسال دهمین سالی است که آستان مقدس حضرت زینب (س)، خواهر امام رضا (ع) در اصفهان، به زائران اربعین خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

وی افزود: در سال جاری، ۱۷ کانکس لباسشویی در ۱۴ نقطه از مسیر پیاده‌روی اربعین مستقر هستند و حدود ۴۵۰ خادم افتخاری به صورت شبانه‌روزی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر اجرایی آستان مقدس خواهر امام رضا (ع) در اصفهان در نظر گرفتن فعالیت‌های متنوع برای نوجوانان را یکی دیگر از اقدامات آستان مقدس حضرت زینب (س)، خواهر امام رضا (ع) در اصفهان دانست و گفت: با مشارکت شهرداری و مبلغان حوزه کودک و نوجوان، فعالیت‌های فرهنگی برای نوجوانانی که در مسیر پیاده روی قرار دارند، در نظر گرفته و مقرر شده است تا بسته‌های فرهنگی معنوی به نوجوانان اهدا شود.

کد خبر 781269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.