ساعت هوشمند جدید موتورولا چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 120 با استفاده از یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت موتورولا به تازگی یک ساعت هوشمند جدید به نام Moto Watch 120 عرضه کرده است که دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی دایره‌ای شکل AMOLED است، این محصول به حسگرهایی برای ردیابی خواب، استرس، ضربان قلب و میزان اکسیژن خون مجهز شده است و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 120 از فناوری بلوتوث ۵.۳ برای اتصال بی‌سیم بهره می‌برد، در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای عرضه می‏‌شود، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؛ گجت پوشیدنی یادشده گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، ابعاد این محصول ۱۱ * ۴۴.۶ * ۵۰.۶ میلی‌متر و وزن آن ۵۵ گرم است.

از دیگر مشخصات ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 120 می‌توان به کنترل موسیقی و قابلیت پاسخ به تماس‌ها و پیام‌ها بدون نیاز به گوشی هوشمند اشاره کرد، قیمت این محصول ۱۲۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 781249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.