خودرو تویوتا فورچونر 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو تویوتا فورچونر 2025 دارای چرخ‌های 17 اینچی، چراغ‌های جلو اتوماتیک LED، نمایشگر هشت اینچی و سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو تویوتا فورچونر ۲۰۲۵ از یک موتور ۲.۸ لیتری توربو دیزل چهار سیلندر بهره می‌برد که ۱۵۰ کیلووات قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند و با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک همراه است؛ شرکت سازنده اعلام کرده است که این خودرو از ۷.۶ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت خودرو ۸۰ لیتر است.

طول و عرض خودرو تویوتا فورچونر ۲۰۲۵ به ترتیب ۴۷۹۵ و ۱۸۵۵ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۸۳۵ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور نیز ۲۷۴۵ میلی‌متر است؛ خودروی یادشده دارای ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب و جلو و هفت کیسه هوا است.

از دیگر مشخصات خودرو تویوتا فورچونر ۲۰۲۵ می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو اتوماتیک LED، نمایشگر هشت اینچی و سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌‏شود.

کد خبر 781245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.