پلیس در ماموریت تسهیل تردد زائران خوش درخشید

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه رضایت زائران از خدمات پلیس بزرگ‌ترین افتخاری است که نصیب مجموعه انتظامی شده است گفت: پلیس در ماموریت تسهیل تردد زائران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، قاسم رضایی شب گذشته _چهارشنبه بیست و چهارم مرداد_ در جلسه قرارگاه اربعین که در شهر مهران با حضور مسئولان انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: ما الان در نقطه‌ای هستیم که به نفس شهدا مزین شده است، اینجا خون‌های پاک و بسیاری ریخته شده است، بهترین‌ها اینجا شهید شده‌اند و از جان خود گذشتند تا از آب، خاک و ناموس وطن دفاع کنند.

وی افزود: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری بزرگی است که نصیب شما شده است، ما در سر سفره‌ای هستیم که امام حسین (ع) برای ما گسترانیده است و باید قدردان آن باشیم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازدیدی که به صورت میدانی در مرز مهران و زرباطیه عراق انجام شد و با زائران از شهرهای مختلف حضور داشتند، صحبت کردیم حتی یک مورد نارضایتی هم مشاهده نشد که این نتیجه تلاش و برنامه‌ریزی های شما است و باید استمرار داشته باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده گذرنامه در حداقل زمان ممکن و با کمترین هزینه تحویل متقاضیان داده می‌شود، اضافه کرد: ضمن تشکر از همراهی خوب مردم و با توجه به اینکه در مرزها هیچ‌گونه خدمات صدور گذرنامه صورت نمی‌گیرد، تاکنون هیچ زائری بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکرده است.

وی ادامه داد: هیچ دو کشوری در جهان وجود ندارد که در یک مدت کوتاهی این همه تردد داشته باشند، این نتیجه اعتقاد قلبی به اباعبدالله الحسین (ع) و دیپلماسی خوب دولتمردان و مسئولان با دوستان عراقی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه مأموریت اربعین بسیار حساس و مهم است، تصریح کرد: مجموعه انتظامی نباید مأموریت‌های جاری خود را تعطیل کند و رسیدگی به مشکلات شهروندان نباید تحت الشعاع مأموریت اربعین قرار گیرد.

کد خبر 781243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.