ریل‌گذاری برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین انجام شده است

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه برای باشکوه برگزار شدن اربعین ریل‌گذاری شده است گفت: طی سه سال زیرساخت‌ها ایجاد، ساختارها تعریف و اربعین در ایلام نظام‌مند شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا شب گذشته _ چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ در مراسم آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای اربعین در شهر مهران با قدردانی از اهتمام و تلاش همه‌جانبه اصحاب رسانه در بزنگاه‌های مختلف به ویژه کنگره بزرگ اربعین، اظهار کرد: قلم وسیله خبرنگاران نافذ است و از مصادیق آن انعکاس مظلومیت مردم غزه در جهان و به تصویر کشیدن کنگره بزرگ اربعین است.

وی افزود: قدردان اصحاب فرهیخته رسانه هستیم، با وجود حضرت زینب (س) و روایت‌گری در دشت نینوا، رسالت امام حسین (ع) پس از سال‌ها همچنان ادامه دارد و امروز با وجود خبرنگاران و اصحاب رسانه مظلومیت‌های مردم آزاده و مظلوم دنیا از جمله مردم بی دفاع غزه انعکاس و به جهان مخابره می‌شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: رسانه‌ها با تولید محتوای فاخر رسالت و معرفت خود را به منصه ظهور گذاشتند و بارها و بارها در برهه‌های مختلف برای منافع استان مطالبه‌گری کردند و در اربعین نیز تولید محتوای فاخر دارند.

بهرام‌نیا با اشاره به اهتمام مدیران استان برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی، تاکید کرد: برای باشکوه برگزار شدن کنگره اربعین‌حسینی ریل گذاری کردیم و طی سه سال گذشته زیرساخت‌ها ایجاد، ساختارها تعریف و اربعین در ایلام نظام‌مند شده است.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: اعتبارات اربعین به صورت دقیق برای پروژه‌ها در نظر گرفته می‌شود، به عنوان مثال بعضی اعتبارات به پروژه‌های شهرداری در حوزه اربعین مستقیم به خود شهرداری‌ها واریز می‌شود و ذی‌حسابی، دیوان محاسبات و دستگاه‌های نظارتی به‌صورت مستقیم بر این اعتبارات نظارت خواهند کرد.

بهرام‌نیا در خصوص حمایت‌های ویژه از رسانه‌ها که مستحق حمایت و توجه هستند، افزود: باید مجلس فکری کند و خط اعتباری تعریف و مشخص شود تا هر شرکت در هر جایی که کار می‌کند بخشی از اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را به خبرنگاران اختصاص دهد.

کد خبر 781241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.