محله کم‌برخوردار گرکان با ‏‬احداث خیابان و فضای سبز در مسیر توسعه است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از احداث خیابان و فضای سبز در محله گرکان خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه‌ها محله گرکان در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به محله گرکان اظهار کرد: گرکان یکی از محله‌های قدیمی و کم‌برخوردار منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بوده که نیازمند اقدامات ویژه‌ای برای ارتقای کیفیت زندگی در این منطقه است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان دو پروژه مهم شامل احداث خیابان و فضای سبز را در محله گرکان در دستور کار قرار داده است، افزود: خیابان گرکان از ابتدای بلوار اردستانی، ورودی خیابان شیخ طوسی شرقی، به طول ۵۰۰ متر و عرض ۳۶ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در حال احداث است، همچنین در مجاورت این خیابان، پروژه احداث فضای سبزی به مساحت ۴ هزار متر مربع در حال پیگیری است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به نبود فضای سبز مناسب در گرکان گفت: برای این پارک، امکانات ویژه‌ای نظیر محل بازی کودکان و فضای مناسب برای حرکت درمانی در نظر گرفته‌ایم، همچنین تأمین امنیت و نورپردازی در این فضای‌سبز از جمله اولویت‌های ما خواهد بود.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: پیش از این، اهالی گرکان برای دسترسی به محله باید از خیابان میثم عبور می‌کردند، اما با احداث خیابان جدید، دسترسی به این محله تسهیل شده و ارزش افزوده‌ای برای ساکنان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 781236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.