آخرین وضعیت تیم فوتبال بانوان مس رفسنجان

سرپرست تیم فوتبال بانوان مس رفسنجان آخرین وضعیت تیم پیش از شروع رقابت‌های فصل جدید را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مهتاب نعمت‌الله‌زاده ماهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تست‌گیری تیم فوتبال بانوان مس رفسنجان در دو روز در زمین چمن ورزشگاه شهدای صنعت مس با حضور ۹۰ نفر از متقاضیان بومی در شهرستان و استان برگزار شد.

وی افزود: در حال حاضر باشگاه مس رفسنجان بر شکل‌گیری تیم با حضور ۱۰۰ درصدی بازیکنان بومی شهرستان رفسنجان تأکید دارد و با توجه به پتانسیل و استعداد بالای بازیکنان رفسنجانی، تمرکز ویژه بر بازیکن‌سازی و پرورش بازیکنان بااستعداد است.

سرپرست تیم فوتبال بانوان مس تصریح کرد: تمرینات تیم فوتبال بانوان از هفته آینده آغاز و تا اوایل مهر به دلیل شرایط آب و هوایی در زمین چمن سرچشمه برگزار خواهد شد و پس از آن به زمین چمن ورزشگاه شهدای صنعت مس منتقل می‌شود.

وی با اشاره به حمایت‌های باشگاه مس رفسنجان از تیم فوتبال بانوان بیان کرد: باشگاه مس تاکنون تمام تجهیزات مورد نظر را در اختیار تیم قرار داده و شرایط مساعدی را برای بانوان علاقمند به این رشته ورزشی فراهم کرده است.

سرپرست تیم فوتبال بانوان مس رفسنجان یادآور شد: بانوان علاقمند به رشته ورزشی فوتبال می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تست‌گیری، مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۳۳۹۱۳۶۶۷ پیامک کنند.

کد خبر 781222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.