به‌نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت مهم مدیریت شهری دوره ششم در مشهد مقدس

رئیس شورای شهر مشهد گفت: اولویت دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس، به‌ نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام بوده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، مهدی ناصحی امشب _ بیست و چهارم مرداد_ در برنامه زنده تلویزیونی «گفت‌وگو» با بیان اینکه اولویت دوره ششم مدیریت شهری مشهد مقدس، به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام بوده‌است، اظهار کرد: شعار مشهدالرضا جهانشهر برکت و کرامت مبتنی بر مطالعات شهری است.

وی افزود: شهرداری بیشترین سطح تماس با مردم را در بین دستگاه‌های اجرایی داراست و ۳۱۶ خدمت ارائه می‌دهد و نیازهای مردم از مدیریت شهری بسیار متنوع و گسترده است.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: استانداردهای خدمت رسانی مدیریت شهری در مشهد مقدس با توجه به اقداماتی که دوره‌های قبلی مدیریت شهری انجام داده بودند بسیار بالاتر از سایر نقاط کشور داشته باشد.

ناصحی افزود: یکی از اولویت‌های ما تکمیل پروژه‌های به جامانده از دوره قبلی مدیریت شهری بود فارغ از اینکه این پروژه به نام چه کسی تمام می‌شود، در حالی که در برخی کلان‌پروژه‌ها ۸۰ درصد اعتباراتش در دوره ششم تأمین شده است.

وی توجه به حاشیه شهر را یکی از اولویت‌های اصلی دوره ششم مدیریت شهری مشهد مقدس دانست و گفت: در پروژه‌های مربوط به حاشیه شهر، نیازهای مردمی را شناسایی کردیم و باتوجه به آن دو مرحله از انجام پروژه‌های زودبازده را به سرانجام رساندیم و در آستانه آغاز مرحله سوم هستیم.

همچنین یکی دیگر از اقدامات دوره ششم مدیریت شهری مشهد مقدس، به نتیجه رساندن پروژه ۱۷ ساله جابجایی پادگان لشکر بود.

بهره‌برداری از فاز یک خط سه قطار شهری در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۳

وی افزود: هزینه ساخت هر پل در شهر حدود سیصد میلیارد تومان است و ما این پل‌ها، دوربرگردان‌ها و چپ‌گردها را با توجه به گره‌های ترافیکی می‌سازیم.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: یکی دیگر از اقدامات دوره ششم مدیریت شهری مشهد مقدس، تعیین تکلیف و به نتیجه‌رساندن برخی پروژه‌های اطراف حرم مطهر رضوی بود.

وی افزود: در پروژه قطار شهری مشهد، ۴ هزار نفر زیرزمین مشغول فعالیت هستند و این پروژه راهبردی، ۵.۶ کیلومتر مسیر میان پایانه مسافربری تا میدان شهدا را به هم متصل می‌کند.

ناصحی گفت: هر کیلومتر از پروژه قطار شهری، هزینه‌های بسیار زیادی دارد، پس ما باید از همه عزیزانی که طی این سال‌ها برای پیشبرد این پروژه عظیم تلاش کردند، تشکر کنیم.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: ان‌شاءالله فاز یک خط سه قطار شهری، ۲۲ بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولین کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 781220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.