تاکید وزیر پیشنهادی اطلاعات بر مبارزه با فساد و آسیب‌های اجتماعی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته وزیر پیشنهادی اطلاعات مبارزه با فساد، نفوذ و آسیب‌های اجتماعی مورد تاکید این وزارتخانه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم رضایی درباره نشست امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس برای دومین بار میزبان حجت الاسلام اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات بود.

وی افزود: وزیر پیشنهادی اطلاعات در این نشست به همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی تاکید کرد و معتقد بود همکاری خوبی بین آنها در کشور برقرار است و افرادی که در وزارت اطلاعات فعالیت دارند در جبهه انقلاب هستند و در این جایگاه خواهند ماند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: همچنین او به ساماندهی اتباع خارجی و آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با فساد، تامین امنیت سرمایه گذاری تولید، استفاده از عناصر متخصص و متعهد، دیپلماسی پنهان، ارتباط با همسایگان، برخورد با رژیم صهیونیستی، رفع تعارض با برخی از کشورهای همسایه اشاره کرد و گزارشی از فعالیت حال و برنامه‌های آینده وزارت اطلاعات ارائه داد.

رضایی افزود: در موضوع آسیب‌های اجتماعی، وزیر پیشنهادی اطلاعات عنوان کرد اگر به آن توجه نشود، لطمات بیشتری خواهیم دید که نیازمند رسیدگی ویژه به این موضوع است. همچنین امنیت سرمایه گذاری، تولید و اشتغال باید با جدیدت دنبال شود.

وی گفت: حجت الاسلام خطیب درباره مبارزه با مفاسد تاکید کرد که برخوردهای خوبی صورت گرفته اما نیازمند جدیت و کار بیشتر است و راه زیادی در این زمینه وجود دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: در این جلسه، تقویت عناصر مومن و انقلابی، مقابله با نفوذ، بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و مراقبت از نیروی انسانی از جمله تاکیدات نمایندگان مجلس خطاب به وزیر پیشنهادی اطلاعات در این نشست بود.

کد خبر 781183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.