محدودیت‌های ترافیکی راه‌های مازندران در پایان هفته جاری اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به اعزام کاروان‌های زیارتی به کربلا در مسیر پیاده پیاده‌روی و نیز ورود مسافران به استان اعمال محدودیت‌هایی خاصی انجام می‌شود.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های جاده‌ای این استان در روزهای پایانی هفته جاری اظهار کرد: این اعمال از امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آغاز شده و تا شنبه بیست‌وهفتم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به اعزام کاروان‌های زیارتی به کربلا در مسیر پیاده پیاده‌روی و نیز ورود مسافران به استان اعمال محدودیت‌هایی خاصی انجام می‌شود، افزود: در این ایام در محور هراز از ساعت شش صبح امروز شاهد مسدود شدن راه بودیم که تا ساعت ۱۴ امروز ادامه داشت و تردد نیز از محورهای چالوس و سوادکوه انجام می‌شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه با انسداد محور هراز شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال بودیم، عنوان کرد: این حجم ترافیکی در حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه است.

جهان‌تاب اجرای هرگونه محدودیت‌های ترافیکی را منوط به افزایش حجم تردد در محورها دانست و مطرح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ بیست‌وچهارم مرداد تا ساعت شش صبح روز شنبه بیست‌وهفتم مرداد از محورهای هراز، کرج - چالوس، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی و اجرای مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی با تاکید بر اینکه در محور چالوس تردد انواع کامیون، تریلر و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است، اظهار داشت: از امروز چهارشنبه ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه را داریم به‌طوری‌که از ساعت ۱۴ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال شد و از ساعت ۱۷ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یکطرفه داریم و از ساعت ۲۴ طرح یک‌طرفه پایان یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه است.

این مسئول با بیان اینکه اعمال محدودیت تردد از ساعت ۱۴ آزادراه تهران – شمال برای خودروهایی به مقصد چالوس اجرا می‌شود، یادآور شد: از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله انسداد کامل انجام می‌شود و از ساعت ۱۷ و از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا و از ساعت ۲۳ طرح پایان یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی تردد از مسیر جاده قدیم کرج به چالوس تا محدوده پل زنگوله برای افراد محلی را آزاد عنوان کرد و گفت: اما تردد خودروهایی با قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و از ساعت شش الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه پایه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه در صورت افزایش حجم ترافیک با صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مداخلات جوی در محورهای شمالی نداریم و با اعمال محدودیت‌هایی ترافیکی در جاده‌های مازندران پلیس طبق قوانین و محدودیت‌های اعمال شده عمل می‌کند.

کد خبر 781145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.