ارائه یک گیگابایت ترافیک رایگان روزانه برای زائران اربعین

شرکت مخابرات ایران با هدف مشارکت در خدمت به زائران اربعین حسینی، امکان استفاده روزانه از یک گیگابایت ترافیک رایگان بر بستر Public-Wifi را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت مخابرات ایران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، امکان استفاده روزانه از یک گیگابایت ترافیک رایگان بر بستر Public-Wifi فراهم کرده است.

زائران می‌توانند از ۱۶ مرداد تا ۱۵ شهریورماه با ورود به درگاه شرکت مخابرات ایران مراجعه کرده و با ثبت‌نام موقت، از این ترافیک رایگان در مکان‌های عمومی بهره‌مند شوند.

در مرزهای شلمچه و چذابه، شرکت مخابرات ایران به توسعه و پایداری شبکه پرداخته و اقداماتی مانند تأمین مسیرهای فیبرنوری و نصب ۴ سایت همراه اول در پایانه‌های مرزی را انجام داده است.

علاوه بر این، ۶ سایت پرتابل متحرک نیز برای افزایش پوشش ترافیکی و ظرفیت زوار اربعین نصب شده‌اند، همچنین وای فای رایگان با برند «tci.wifi» در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه فعال است و زائران اربعین حسینی می‌توانند به مدت ۲۴ ساعت از این خدمات بهره‌مند شوند.

تیم‌های پشتیبانی مخابرات به صورت شبانه‌روزی وضعیت شبکه را رصد و کنترل می‌کنند و خدماتی مانند فعال‌سازی رومینگ بین‌الملل، معرفی بسته‌های ویژه اربعین و استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی برای تبادل اطلاعات در پایانه‌های مرزی ارائه می‌دهند.

مخابرات با برپایی مواکب شهدای مخابرات و همراه اول در مرزهای خوزستان، به طبخ و توزیع نذورات و راهنمایی زائران اربعین حسینی پرداخته و خدمات اجتماعی خود را در این زمینه ارائه می‌دهد.

کد خبر 781111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.