آماده‌سازی کارخانه تعلیب برای زائران امام حسین (ع) توسط خادمان شهرداری اصفهان + فیلم

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: عملیات نظافت و رفت‌وروب کارخانه متروکه ۲۰ ساله کنسروسازی در غرب حرم امام حسین (ع) در خیابان تعلیب در راستای آماده‌سازی برای استقرار موکب‌ها و زائران امام حسین (ع) توسط ۱۰ خادم شهرداری اصفهان در حال انجام است.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: ستاد اربعین شهرداری اصفهان از بیست‌ویکم مرداد تا هشتم شهریور سال جاری نسبت به خدمت‌رسانی به زائران حسینی در شهر کربلا مستقر شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد نظافت شهر کربلا در سال جاری به شهرداری این کلان‌شهر واگذار شده است، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، این مهم با همکاری تمام شهرداری‌های اصفهان انجام خواهد شد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهرداری اصفهان با توجه به تعاملات خوبی که با شهرداری کربلا داشته است، نسبت به اعزام پلاستیک و مواد شوینده به مواکب ایرانی و عراقی اقدام کرده و در این راستا آماده خدمت‌رسانی است.

عسگری گفت: عملیات نظافت و رفت‌وروب کارخانه متروکه ۲۰ ساله کنسروسازی در غرب حرم امام حسین (ع) به وسعت ۲۰ هکتار در خیابان تعلیب برای استقرار موکب‌ها و زائران امام حسین (ع) توسط ۱۰ خادم شهرداری اصفهان در حال انجام است.

وی ادامه داد: این مجموعه مسقف محل اسکان چند موکب از سراسر استان اصفهان خواهد شد که محلی برای خود در کربلا ندارند و هم‌عهد برای پذیرایی بیش از ۲۰ هزار زائر به‌صورت روزانه هستند.

کد خبر 781095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.