کاشت درخت در شهر کربلا توسط شهرداری اصفهان یک اقدام بزرگ است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کربلا گفت: کاشت درخت با نام شهدا در شهر کربلا توسط شهرداری اصفهان اقدام بزرگی است، زیرا از تخریب فضای سبز جلوگیری می‌کند.

حسنین جوادکاظم در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی با بیان اینکه در ایام اربعین خساراتی به فضای سبز شهر کربلا وارد می‌شود، اظهار کرد: ۴۰ تا ۵۰ درصد فضای سبز شهر کربلا در ایام اربعین دچار خسارت می‌شود.

وی افزود: هرسال تلاش می‌کنیم تا درختان شهر کربلا برای ایام اربعین رشد کافی را داشته باشد، اما این درختان زمان اربعین دچار مشکلاتی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کربلا تاکید کرد: در راستای جلوگیری از این خسارات هیچ پیشنهادی وجود ندارد، اما برکت اباعبدالله الحسین (ع) فراوان است و موجب می‌شود تا فضای سبز شهر کربلا هر سال بهتر از سال گذشته شود.

جوادکاظم با بیان اینکه سال گذشته ۱۵ روز پس از اربعین، سرسبزی به شهر کربلا بازگشت و تمام خسارات وارد شده به فضای سبز شهر جبران شد، گفت: سال جاری تلاش می‌کنیم تا ۱۰ روز پس از اربعین، فضای سبز شهر کربلا را احیا کنیم.

وی ادامه داد: کاشت درخت با نام شهدا در شهر کربلا توسط شهرداری اصفهان اقدام بزرگی است، زیرا از تخریب فضای سبز جلوگیری می‌کند.

کد خبر 781084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.