تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در چادگان

رئیس آموزش و پرورش چادگان گفت: پروژه‌های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان چادگان انجام شده که کمک خیران در تکمیل آن‌ها بسیار موثر بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، فریبا نادی صبح امروز_ چهارشنبه بیست و چهارم مرداد_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پروژه‌های آموزشی مختلفی از گذشته در سطح شهرستان انجام شده است که در این زمینه کمک خیرین مدرسه‌ساز بسیار مؤثر بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌های تکمیل شده، افزود: مدرسه متوسطه اول پارسایی مشهدکاوه برای سال تحصیلی جدید آماده با تجهیزات کامل بهره‌برداری است که این یک آغاز خوب برای دانش آموزان روستای مشهدکاوه است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: سالن ورزشی جنب پژوهش‌سرا بعد از ۱۰ سال در حال ادامه کار و تکمیل است و از بودجه شهرستانی مبالغ خوبی برای آن تخصیص داده شده و سعی شده است تا این پروژه تا پایان مهر سال جاری به بهره‌برداری برسد.

نادی عنوان کرد: این پروژه یک فرصت خوبی برای ورزش دانش آموزان وسهمیه‌ای برای دانش آموزان دختر شهرستان است و بر اساس نیازهای منطقه استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: از دیگر طرح‌ها، دارالقرآن شهر رزوه است که به صورت مشارکتی با کمک خیرین و سازمان نوسازی در حال تکمیل است و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چادگان تاکید کرد: در بخش روستایی مدرسه‌ای در روستای فراموش‌جان در حال تکمیل است و مدرسه‌ای در چادگان کلنگ‌زنی شده که با همکاری پالایشگاه نفت اصفهان ساخته خواهد شد.

نادی تصریح کرد: هدف از ساخت مدرسه در چادگان کم‌تر شدن تراکم دانش‌آموزان در مدارس است که در کنار آن از تجهیزات آموزشی بهتر استفاده شود و مدیریت مدارس کیفیت بهتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: مدارس شهدای شهر رزوه و مدرسه مرحوم حسن‌پور روستای فراموش‌جان در حال تکمیل است که با هدف تفکیک جنسیتی در روستای فراموش‌جان انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چادگان تاکید کرد: با توجه به وجود تنها یک کانون فرهنگی جنت در شهرستان، پس از گذشت سال‌ها، آموزش و پرورش شهرستان چادگان به دنبال بهسازی این کانون جهت گسترش مکان برای ادامه فعالیت‌ها است.

نادی با اشاره به اهمیت مولدسازی گفت: در دولت سیزدهم تصمیم بسیار خوبی در راستای استفاده از املاک دولتی و مولدسازی آن گرفته شد که در این زمینه آموزش و پرورش توانست از این طرح برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استفاده کند که چادگان برای این موضوع در استان پیشرو بود.

وی افزود: املاک آموزش و پرورش را در این طرح مولدسازی کردیم که هدف از این کار در چادگان، ساخت پژوهش‌سرا و آمفی‌تئاتر است تا در آینده برای دانش‌آموزان چادگان مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس آموزش و پرورش چادگان عنوان کرد: آینده مدرسه‌سازی در شهرستان چادگان با کمک خیران و تصمیمات گرفته شده شرایط بسیار مناسبی خواهد داشت.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در چادگان

کد خبر 781071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.