پیشرفت ۷۰ درصدی فاز نخست رینگ پیرامونی باغ مشاهیر

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای عملیات فاز نخست رینگ پیرامونی باغ مشاهیر گفت: این پروژه شامل خیابانی به‌طول ۱۷۶۰ متر و عرض ۱۱ متر است که آسفالت شده و پیاده‌رو و فضای سبز دو طرف آن با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال احداث است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اولویت نخست در احداث باغ مشاهیر، احداث پیاده‌رو و مسیر عبوری رینگ پیرامونی این باغ و ایجاد عرصه فضای سبز و کاربری پارک است.

وی با اشاره به اجرای عملیات فاز نخست رینگ پیرامونی باغ مشاهیر افزود: این پروژه شامل خیابانی به‌طول ۱۷۶۰ متر و عرض ۱۱ متر است که آسفالت شده و پیاده‌رو و فضای سبز دو طرف آن با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال احداث است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به مشخصات اجرایی این پروژه خاطرنشان کرد: حجم خاک‌برداری پروژه حدود ۱۰ هزار متر مکعب و حجم خاک‌ریزی آن حدود ۹۵۰۰ متر مکعب است.

کارگر با بیان اینکه کاربری باغ مشاهیر به مساحت ۲۲ هکتار خانواده‌محور است، اضافه کرد: فضای سبز، مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه قلب زمین، کوشک به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، دیواره اصفهان و آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر بخش‌هایی از این باغ است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: باغ مشاهیر یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های ایرانی خواهد بود که در زمان‌بندی مناسب و فشرده به بهره‌برداری می‌رسد.

کارگر تاکید کرد: تاکنون اقدامات بسیاری همچون نخاله‌برداری محوطه پروژه، اجرای لایه ساب‌بیس با بیش از ۱۰۰ درصد، تکمیل جدول‌کاری ضلع شرق پروژه، عملیات آغاز جدول‌کاری ضلع غرب پروژه، اجرای لایه بیس ضلع شرق، غلاف‌گذاری پایه‌های روشنایی و پی‌کنی زیرگوم‌های فضای سبز انجام شده است.

کد خبر 781057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.