پروژه اتصال خیابان مهر به فرسان گره ترافیکی خیابان سروش را باز می‌کند

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: پروژه اتصال خیابان مهر به فرسان جنوبی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است و پس از اتمام گره ترافیکی خیابان سروش را باز می‌کند.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مراحل پایانی بازگشایی خیابان مهر و اتصال آن به خیابان فرسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به مشکل ترافیک این خیابان، هماهنگی‌ها و مطالعات لازم با معاونت حمل‌ونقل ترافیک انجام شد و موضوع احداث پل روی مادی مهر و اتصال آن به خیابان فرسان را در دستور کار قرار دادیم‌.

وی افزود: این پروژه از نیمه دوم سال گذشته آغاز و تاکنون حدود ۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، البته برای تکمیل آن یک میلیارد تومان دیگر نیز مورد نیاز است.

پروژه اتصال خیابان مهر به فرسان گره ترافیکی خیابان سروش را باز می‌کند

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه می‌تواند به روان‌سازی و تسهیل عبور و مرور شهروندان کمک کند و گره ترافیکی خیابان سروش برای دسترسی به خیابان عسگریه باز می‌کند، گفت: هرگاه شهرداری در محله‌ای پروژه عمرانی را به بهره‌برداری برساند، نتیجه آن ایجاد ارزش افزوده و زیست‌پذیر کردن محله برای اهالی است.

صیرفی‌نژاد با اشاره به وضعیت نامناسب مادی راران اضافه کرد: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در سال گذشته اقداماتی در راستای ارتقای کیفی خیابان فرسان، خیابان مهر و مادی راران انجام داد که امیدواریم این اقدامات مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 781048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    0 0
    درود،خسته نباشی