ارائه خدمات پزشکی به ۱۵۱ زائر در مرز چذابه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تعداد کل مراجعان به درمانگاه ۱۵۱ مورد بوده است که یک اعزامی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های پشتیبان منطقه داشتیم و ۱۵۰ مراجعه کننده در محل، تحت درمان قرار گرفتند و ترخیص شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، میثم معزی ظهر امروز _چهارشنبه بیست و چهارم مرداد_ در جمع رسانه‌ها با اشاره به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در چهارمین روز استقرار در مرز چذابه اشاره و اظهار کرد: یکشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳، اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به انجام ۲۱ مأموریت اورژانسی مبادرت ورزید که از این میان، ۱۲ بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و ۹ بیمار به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند.

وی افزود: این مأموریت‌ها شامل دو حادثه ترافیکی، ۶ مورد گرمازدگی، ۳ مورد مشکل گوارشی، ۳ مورد مشکل تنفسی، تعداد ۴ مورد بیمار قلبی و ۳ مورد سایر مأموریت‌ها بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به خدمات ارائه شده توسط درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد، خاطرنشان کرد: تعداد کل مراجعان به درمانگاه ۱۵۱ مورد بود که یک اعزامی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های پشتیبان منطقه داشت و ۱۵۰ مراجعه کننده در محل، تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۴۶ مورد با مشکل گرمازدگی، ۲۲ مورد با مشکل گوارشی، ۱ مورد اورژانس زنان، ۹ مورد با مشکل قلبی، ۸ مورد با مشکل تنفسی و تعداد ۶۵ مورد با سایر مشکلات به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد مراجعه کردند.

وی گفت: ارائه خدمات توسط اورژانس بیمارستانی بخش دیگری از خدمات دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مرز چذابه است که در روز چهارم، ۱۸ مراجعه‌کننده داشت و با ۱۷ مورد درمان به صورت سرپایی و ترخیص و یک مورد بستری عادی، کار خود را به اتمام رساند.

به گزارش ایمنا، تیم‌های اعزام شده به پایانه مرزی چذابه با آماده‌باش کامل تا پایان مراسم اربعین به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین حسینی می‌پردازند.

کد خبر 781040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.