هفته فرهنگی محله برازنده اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با اجرای طرح «محله من محله زندگی» در محله برازنده هفته فرهنگی این محله بزرگ نیز برگزار می‌شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جشن افتتاحیه هفته فرهنگی محله برازنده در ساعت ۷ صبح در بوستان بهشت برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این طرح واحدهای عمرانی، امور شهر، فضای سبز و ترافیک در این محله حضور پیدا می‌کنند و در مدت ۷ تا ۱۰ روز به‌صورت ویژه به پیگیری مطالبات شهروندان و رفع مشکلات موجود می‌پردازند.

وی افزود: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای منطقه ۷ در برنامه «شهید کوچه ما روشنایی شهر است»، روز پنجشنبه در ساعت ۱۱ و اجرای سرودهای میدانی در محله برازنده از ساعت ۹ تا ۱۲ از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: همایش تجلیل از پیرغلام محله برازنده نیز در ساعت ۱۱:۳۰ برگزار خواهد شد تا از پیشکسوتان عرصه برنامه‌های آئینی تقدیر به‌عمل آید و با بهره‌گیری از ظرفیت همراهی و مشارکت شهروندان در سطوح مختلف، سطح برنامه‌های فرهنگی ارتقا یابد.

هفته فرهنگی محله برازنده اجرا می‌شود

سلطان‌آقایی تأکید کرد: برای حمایت از تولیدات بانوان در راستای تحقق نام‌گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به «جهش تولید با مشارکت مردم» نیز نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای بانوان از ساعت ۹ تا ۱۲ در بوستان بهشت محله برازنده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جهت ترویج ورزش همگانی در محلات و ایجاد انگیزه در میان عموم مردم، همایش دوچرخه‌سواری با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی هنری محله برازنده و با اهدای هدایای یادبود در ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و مکان تجمع و پایان این همایش نیز در پارک بهشت خواهد بود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: طرح محله من، محله زندگی، هر ماه در یک محله اجرا می‌شود و در پایان هر هفته با حضور اهالی محل و شهروندان، رویدادی فرهنگی با محوریت ارائه مباحث و آموزه‌های مختلف حوزه شهروندی برگزار می‌شود.

کد خبر 781032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.