نخستین خودپرداز میوه رونمایی شد؛ تسهیل در دسترسی راحت شهروندان به کالای باکیفیت و ارزان

شهردار اصفهان گفت: نخستین دستگاه خودپرداز میوه امروز (چهارشنبه) در میدان آزادی به بهره‌برداری رسید و دومین دستگاه به‌زودی در میدان بزرگمهر افتتاح می‌شود، گفت: اگر خودپرداز میوه ‌مورد استقبال قرار گیرد، فضای جدید عرضه خدمت به مردم فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ در حاشیه سی‌وهشتمین برنامه به «احترام مردم اصفهان» و در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح مجموعه‌های خدماتی در توزیع مواد غذایی به‌ویژه میوه و تره‌بار برای مردم بودیم که امیدوارم از این مسیر بتوانیم دسترسی مردم را به کالای بهتر، با کیفیت بالا و ارزان‌تر در همه نقاط شهر فراهم کنیم تا موادی که در سبد روزمره مردم است و باید هر روز خریداری کنند، از مجموعه‌ای که دارای کیفیت خوب و اطمینان بالا و قیمت مناسب باشد، تهیه شود.

وی افزود: دیگر اتفاقی که امروز به‌صورت آزمایشی از آن بهره‌برداری کردیم، خودپرداز میوه است که مردم با استفاده از آن می‌توانند میوه بسته‌بندی شده را با کیفیت بالا خریداری کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه خودپرداز میوه را در دو نقطه شهر به صورت آزمایشی اجرا می‌کنیم، تصریح کرد: دستگاه خودپرداز امروز در میدان آزادی به بهره‌برداری رسید و دومین دستگاه در آینده نزدیک در میدان بزرگمهر افتتاح می‌شود، اگر خودپرداز میوه مورد استقبال قرار گیرد، فضای جدید عرضه خدمت به مردم فراهم می‌شود.

قاسم‌زاده تصریح کرد: خودپرداز میوه توسط شرکت دانش‌بنیان انجام شده است که طرحی ابتکاری و خلاقانه است، البته اصل ایده در دنیا است، اما فناوری که این شرکت استفاده کرده به صورت کامل ابتکاری است.

وی با اشاره به دیدار شب گذشته خود با شهروندان منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: شهروندان این منطقه نسبت به بازار روز کوثر و محل آن گلایه‌مند بودند که قرار شد شرایط تغییر کند؛ این قول را به مردم منطقه ۶ دادم که تا سال آینده بازار روز کوثر این منطقه را افتتاح کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اصل بازارهای تجمعی در یک کلان‌شهر ضروری و غیرقابل تردید است، افزود: یکی از ریشه‌های ترافیک در شهر، تجاری‌های خطی است، به‌طوری که شاهد هستیم خودروها را کنار خیابان‌ها برای انجام خرید به‌صورت دوبل متوقف می‌کنند که این موضوع یکی از علت‌های اصلی گره‌های ترافیکی ما است.

قاسم‌زاده ادامه داد: در این راستا تمام کلان‌شهرها در دنیا به سمت بازارهای تجمعی و نقاطی که پارکینگ و دسترسی راحت مردم فراهم است، پیش رفته‌اند، ما نیز باید آرام آرام به‌ویژه در خیابان‌های جدیدی که در شهر ایجاد می‌کنیم، اجازه شکل‌گیری تجاری‌های خطی را ندهیم.

کد خبر 781018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود عزیزیان IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 0
    سلام وقت بخیر با تشکر از زحمات شهرداری با افتتاح بازار های تجمعی کاسبی کسبه محلی تو کوچه پس کوچه های شهر کساد میشه ما هم با توکل به خدا صبح میایم در مغازه خدا برکت ولی مشتری میره گران‌تر هم می‌خره
  • محمود عزیزیان IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 0
    سلام وقت بخیر کاش دستگاه خود پرداز میوه را اول در یکی از مناطق متوسط یا ضعیف شهر میذاشتن
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      2 0
      چرا؟ ما طبقه ضعیف میریم مغازه ها و ارزانیهای میوه ته بار و میوه ارزان و درجه پایین می‌خریم چون وسعمان نمیرسد. حالا این خودپردازهای میوه معمولا میوه ها را گرانتر میفروشند که به درد همان بالانشینها میخورد.